Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

Prachtig hotel en op loopafstand van het strand.

Wij hebben een aanbieding “zomerspecial” voor 2 nachten geboekt met Welness en diners bij 2 restaurants. Dylans en Alexander beachclub. Dit is echt een aanrader!

Bij binnenkomst word je hartverwarmend ontvangen. De receptie en het restaurant ziet er prachtig uit en al het personeel staat met een grote lach te werken. Erg mooi om te zien!

De kamer was ook erg netjes! Wel in deze tijd een beetje oudbollig (oude style) maar dit maakte het wel ook weer heel schattig/leuk.

De eerste dag hebben wij genoten van de welness en daarna bij dylans gegeten. Eigenlijk met de geboekte special heb je maar 1 samengesteld menu. Echter wilde wij gewoon alacart eten. In overleg was dit geen probleem en hebben ze het bedrag van de special van het alacart menu afgehaald, super service. Het eten was echt heeeeeerlijk! Hetzelfde gelde voor het alexander beachclub restaurant. Hier waren ook vegan opties, erg fijn! De vegan curry is zeker een aanrader.

Wegens de coronatijd was er geen buffet met het ontbijt maar dit werd zo goed opgelost met een formulier die je in kan vullen een dag van te voren met wensen voor bijv. Pannenkoeken gebakken eitjes etc. Ook krijg je allemaal broodjes op tafel + verse jus.

Kort samengevat; prachtig hotel met geweldig personeel. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 19 mei 2020

Het was al verrassend dat we in de "corona-periode" een hotel konden boeken. We vielen met de neus in de boter, wat een mooi hotel en wat een super vriendelijke en attente medewerkers. Daarmee onderscheid dit hotel zich zeker van de concurrenten. Parkeren voor de deur, 10 minuten lopen van het strand, mooie ontvangst, prima kamer, een leuke bar met fijne bediening, een top restaurant met leuke bediening, koks die veel passie hebben en mooie creaties bereiden. We voelden ons meteen "thuis". Super sfeer, wij komen zeker terug.

Kamertip: Kamers aan de achterzijde hebben de hele middag zon op het terras. Heerlijk!
Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 10 maart 2020

Fijn hotel, klassieke mooie kamer, super gastvrij personeel en heerlijk eten! Er is persoonlijke aandacht voor de gasten, we voelden ons hier zeer welkom. We hebben echt uitstekend gegeten in het restaurant en ook in de beach bar. Daarnaast was het ontbijt ook fantastisch!
Verbeterpuntje zou zijn dat de minibar gevuld is en een airco in de toekomst is ook geen overbodige luxe. Maar verder een super weekend gehad!

Kamertip: Kamers aan de voorkant hebben een rond balkon, maar daar is het in het weekend ook ietsje luidruchtiger.
Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 25 november 2019

Heel fijn hotel, dichtbij het strand, gratis parkeren en heerlijke wellness die dit hotel juist dat beetje extra's geeft. Mooie bar met normale prijzen en verder heerlijke bedden. We hadden uitzicht op de rotonde, hoorden geen verkeer en konden nog net de zee zien!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 11 oktober 2019

Ik kom hier nu de laatste 5 jaar, 2 maal per jaar (voor- en na- jaar). Altijd gastvrij ontvangen en uitstekend verzorgt op culinair gebied. Kamers zijn ruim met prima bedden en balkon. Badkamer is van alle comfort voorzien.

Kamertip: I-alle kamers zijn prima.
Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken