Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 247
TravelocityUS$ 247
Vio.comUS$ 247
ZenHotels.comUS$ 247
Orbitz.comUS$ 247
EtripUS$ 247
Beoordeeld op 11 oktober 2019

Ik kom hier nu de laatste 5 jaar, 2 maal per jaar (voor- en na- jaar). Altijd gastvrij ontvangen en uitstekend verzorgt op culinair gebied. Kamers zijn ruim met prima bedden en balkon. Badkamer is van alle comfort voorzien.

Kamertip: I-alle kamers zijn prima.
Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 oktober 2019

Heerlijke overnachting in hotel Alexander. Auto te parkeren bij het hotel. Super ontbijt en personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is niet te groot. Vlakbij bevindt zich ook Beachclub Alexander waar je ook heerlijk kunt verblijven. Alles op loopafstand. Prachtige lounge / bar en restaurant.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 23 september 2019

Keurige ontvangst
Ontbijt horend bij 2 of 3 sterren
geen Wifi op de kamer
nog nooit meegemaakt, geen tissues op de kamer
kamer wordt keurig schoongemaakt
je ruikt wel de uitlaatgassen van de drukke weg aan de voorzijde

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 21 juli 2019

Het was de tweede keer dat ik hier was, maar zeker niet de laatste! Zo mooi en nieuw gerenoveerd van binnen, straalt rust uit! en ook de medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is heerlijk, zeker nemen! en natuurlijk is azzurro wellness een aanrader, heerlijk even bubbelen en zwemmen tijdens het verblijf.

Kamertip: voorzijde mooi uitzicht!
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 25 juni 2019 via mobiele applicatie

verblijf Mooi familiehotel loopafstand van het strand.
Met balkon en heerlijk ontbijt, zeer vriendelijke ontvangst.
Fijne bedden en voldoende gratis parkeergelegenheid!
Weinig overlast van de drukke straat.

Datum van verblijf: juni 2019