“Heerlijk lunchen”

Alexander Beach Club
Geclassificeerd als nr. 6 van 116 Restaurants in Noordwijk
Keukens: Midden-Europees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Ontdek de magie van lunchen, borrelen en dineren aan het strand bij Alexander Beach Club Restaurant Noordwijk. Met de eigentijdse uitstraling is het bij Alexander Beach Club als of je een andere wereld instapt. Heerlijk loungen bij Alexander Beach Club Restaurant Noordwijk en lunchen of uit eten gaan is een ervaring van pure verwennerij. Op een van de mooiste locaties aan het strand van Noordwijk, kun je onder het eten lekker achterover leunen, ontspannen en kijken naar de zon die langzaam maar zeker de zee inzakt. Alexander Beach Club is de strandtent waar je de hele dag kan genieten van een relaxte en sensuele ambiance. Begin de dag met een lekker verse croissant en een glaasje jus d’orange als ontbijt. Voor de lunch kun je kiezen uit diverse heerlijke koude en warme broodjes. En wat is er nou fijner dan dineren met uitzicht op zee? Je hebt de keuze uit tal van lekkere gerechten, klaargemaakt door onze ervaren chefs. Na afloop kun je lekker genieten van een drankje, terwijl het strand van Noordwijk langzaam leegstroomt.
4 augustus 2021 beoordeeld

Fijne tent! Omdat 't zonnetje nog niet scheen toen wij aankwamen werdt er direct een mooi plekje binnen voor ons gezocht. De lunch smaakte heerlijk en de bediening was vriendelijk

Datum van bezoek: augustus 2021

22 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste strandpaviljoen van Noordwijk! Super strakke bediening, vlot en vrolijk. Originele kaart en erg smakelijk allemaal

Datum van bezoek: juli 2021
20 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben vanavond met vrienden gegeten bij Alexander Beach!! We werden vooral geholpen door Anne!! We hebben heerlijk gegeten met top service!! Echt een aanrader!!

Datum van bezoek: juni 2021
19 juli 2021 beoordeeld

Hele maaltijd in de sigarenrook gezeten maar een andere tafel was niet mogelijk terwijl er meerdere tafel vrij waren. Geen enkele oplossing geboden. Uitermate teleurstellende ervaring. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer heen!!

Datum van bezoek: juli 2021
21 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 2 volwassenen en 2 kinderen lekker gegeten,! Het personeel was vriendelijk en goed ingewerkt. Graag tot de volgende keer.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Alexander Beach Club bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland

In Alexander Beach Club geweest? Deel je ervaringen!