“Coronatijd en uiteten blijft spannend”
Beoordeling van Alexander Beach Club

Alexander Beach Club
Reserveer een tafel
di 27-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 114 Restaurants in Noordwijk
Keukens: Midden-Europees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Ontdek de magie van lunchen, borrelen en dineren aan het strand bij Alexander Beach Club Restaurant Noordwijk. Met de eigentijdse uitstraling is het bij Alexander Beach Club als of je een andere wereld instapt. Heerlijk loungen bij Alexander Beach Club Restaurant Noordwijk en lunchen of uit eten gaan is een ervaring van pure verwennerij. Op een van de mooiste locaties aan het strand van Noordwijk, kun je onder het eten lekker achterover leunen, ontspannen en kijken naar de zon die langzaam maar zeker de zee inzakt. Alexander Beach Club is de strandtent waar je de hele dag kan genieten van een relaxte en sensuele ambiance. Begin de dag met een lekker verse croissant en een glaasje jus d’orange als ontbijt. Voor de lunch kun je kiezen uit diverse heerlijke koude en warme broodjes. En wat is er nou fijner dan dineren met uitzicht op zee? Je hebt de keuze uit tal van lekkere gerechten, klaargemaakt door onze ervaren chefs. Na afloop kun je lekker genieten van een drankje, terwijl het strand van Noordwijk langzaam leegstroomt.
27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we met 6 personen waren hadden we gereserveerd. Het was prima geregeld met de afstand van de andere gasten om hier zonder veel corona stress heerlijk op het terras met een geweldig uitzicht ontspannen te eten. We hadden allemaal een ander gerecht van vegan, vlees en vis en het zag er allemaal goed verzorgd uit en het was ook allemaal heel erg lekker. Enige kleine min puntje vonden wij dat door de geweldige service die ze hier willen bieden het personeel naar corona begrippen te dichtbij ons kwam met de bediening. Wij gaan hier zeker nog een keer eten en kunnen het iedereen aanbevelen om dit ook te doen.

24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met klanten die net 6 uur gereden hadden hier gegeten .
Fantastisch interieur en prachtig uitzicht op de zonsondergang.
Ik ben regelmatig met klanten in Noordwijk en wilde dit restaurant testen.
Ik reis veel dus eet ook veel buiten de deur en dan kan je vergelijken.
Het eten was niet slecht maar veel te duur.
Klein bordje fish to share voor 2 personen voor 80 euro is echt over de top.
Bij de wijn keurde ik ,en bij de gasten werd wijn ingeschonken ,maar ik heb het zelf maar bij mijzelf ingeschonken want de bediening was al weg.
Bij het dessert de vraag als u koffie wilt dan nu bestellen want de machine moet schoon gemaakt worden.
Bij de koffie werd ook de rekening geserveerd met de opmerking u mag blijven zitten tot 12 uur maar nu graag al wel betalen want wij hebben 45 minuten nodig voor de kassa op te maken en dit is tevens de laatste ronde.
Op de vraag bij het afrekenen was alles naar wens gaf ik te kennen dat ik het erg ongastvrij vond om zo weg gebonjourd te worden.
Wij hebben met 4 mensen 3 gangen gegeten en dan verwacht je gastheerschap.
De ober zei nou meneer wij hebben veel werk en u bent de eerste die zoiets zegt.
Sorry dat ik direct ben maar het is zoals het is en iemand moet de eerste zijn,toch?
Corona is een probleem voor de horeca en de industrie en ik doe moeite om het onze klanten naar het zin te maken.
Kennelijk gaat het de Alexander Beachclub veel te goed en is het van geen interesse dat klanten nog eens terug komen,passanten genoeg.
Wellicht omdat ik in Zwitserland woon ben ik betere service gewend.
Het was eenmalig wat mij betreft.
Vr gr,
JCB Zwitserland

20 augustus 2020 beoordeeld

Wat gedronken op het terras, savonds teruggekomen voor het diner en de volgende ochtend voor ontbijt. Alles was uitstekend geregeld en smaakte voortreffelijk.

19 augustus 2020 beoordeeld

Leuke strandtent met keurige bediening in Noordwijk. Zeker een aanrader. Volledig Corona Proof. Lekkere hapjes ook.

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs zijn we hier geweest voor een aantal uurtjes strand. De ligbedjes kon je maximaal drie dagen van tevoren reserveren via de site en dit hebben we snel gedaan, maar goed ook want ze waren snel allemaal uitverkocht. De set komt met een windscherm wat super handig is en de service qua eten en drinken is goed! Enige punt is dat het personeel waarbij je je meldt voor de bedjes nogal ongemotiveerd lijkt te zijn en geen zin hebben uberhaupt mensen te woord te staan, laat staan met je meelopen naar de bedjes. Voor de prijs van de set zou je daarin toch iets meer service mogen verwachten.

Reizigers die Alexander Beach Club bekeken, bekeken ook

In Alexander Beach Club geweest? Deel je ervaringen!