“Aanrader”

Mimmo
Geclassificeerd als nr. 21 van 116 Restaurants in Noordwijk
Keukens: Italiaans
10 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Vriendelijk personeel.
Pasta met zalm was lekker maar ook de tiramisu was heerlijk tegen voor een aangenaam prijsje.

Datum van bezoek: april 2022

18 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele fijne bediening en heerlijk eten dat met hart voor het vak is gemaakt. Echt Italiaans dus authentieke keuken met heerlijke gerechten. Wij komen hier graag weer terug!

Datum van bezoek: maart 2022
4 november 2021 beoordeeld

Heerlijke pasta cozze e vongole precies zoals het hoort en lekker vers.
Heerlijke pizza.
Zeer vriendelijke bediening en honden welkom op het buitenterras.

Datum van bezoek: november 2021
23 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst kregen we geen controle op het qr code.
Dit vond ik erg vreemd.
Ook was het onhygiënisch dat er honden binnen waren.
Dit is in strijd met Warenwet.

Pizza smaakte wel

Datum van bezoek: oktober 2021
15 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

In het begin was de service en bediening ontzettend vlot en erg vriendelijk, geen klachten over. Op het laatste oogde het erg chaotisch en duurde alles erg lang bijvoorbeeld het vragen van de rekening.
Het was wel ontzettend lekker!

Datum van bezoek: oktober 2021

Reizigers die Mimmo bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland

In Mimmo geweest? Deel je ervaringen!