“Lekker eten, goede service en betaalbaar.”

Café Restaurant Zonneweelde
Geclassificeerd als nr. 49 van 115 Restaurants in Noordwijk
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Zonneweelde staat al decennialang voor een goede prijs/kwaliteit. U kunt bij ons terecht voor een kopje koffie, een kleine lunch eten van de diner kaart kan natuurlijk ook in de middag, 's avonds kunt u gewoon lekker dineren bij ons. Bijna alles is mogelijk uw wens is onze uitdaging of het nu gaat om grotere gezelschappen, gezellig met zijn viertjes, brunches High tea?s Vraag het maar.
16 juni 2014 beoordeeld

We kwamen hier toevallig terecht voor een snel diner, en we werden niet teleurgesteld. De bediening is vlot, en de kaart een mooie mix van Nederlandse vlees- en visgerechten.

De keuze viel op visrolletjes in dillesaus, en dat was een schot in de roos. De vis was goed gaar en warm, en ook de portie was prima. De bijgerechten waren ook goed, de groente lekker beetgaar, en niet zoals zo vaak helemaal helemaal tot snot gekookt. Ook de gebakken aardappeltjes en friet waren goed.

Als toetje hadden we een kopje koffie, en tesamen met een frisdrank elk, kwamen de kosten op ~23 euro pp, wat voor zo'n toeristische locatie gewoon erg netjes is.

Al met al een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2014
    • Sfeer

2 juni 2014 beoordeeld

Echt Hollandse gerechten heel goed,en erg veel,maar de inrichting is erg ouwbollig, zou er een tweede keer niet meer heen gaan .

Datum van bezoek: september 2013
7 maart 2014 beoordeeld

Prima eten hier!! Nederlandse keuken, vlees, vis. Heerlijke soepen. Altijd patat EN heerlijke gebakken aardappeltjes. Verse groenten, je krijgt ze gewoon alle vier. En salade. En huisgemaakte appelmoes. Niets opgeprikts, wel gezellig. Vriendelijk. Gewoon heel erg goed, aanrader!

Datum van bezoek: maart 2014
    • Sfeer
11 oktober 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Je krijgt hier echt waar voor je geld.
Een heerlijk stukje vlees of vis met genoeg groentes en patatjes etc erbij
Ook de toetjes zijn heerlijk.
Goede en snelle vriendelijke bediening. Wij gaan er graag eten :)

13 juli 2013 beoordeeld

Zonnewende biedt een goede maaltijd voor een normale prijs. Verwacht geen opgemaakte borden of iets exclusiefs. De groente en de aardappeltjes waren uitgebreid, maar wel iets minder smaakvol. veel saus, je moet er van houden. Je kunt er goed eten, maar eenvoudig. De bediening is jong, vriendelijk, maar wel wat onervaren. De kennis van de wijnen was minimaal. De muziek was leuk, maar wel wat hard.

Datum van bezoek: juli 2013

Reizigers die Café Restaurant Zonneweelde bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland

In Café Restaurant Zonneweelde geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.