“Goed eten en mooi uitzicht”
Beoordeling van Beachclub O.

Beachclub O.
Reserveren met
Beachclub O. is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 126 Restaurants in Noordwijk
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Vergeet Bloemendaal, St-Tropez en Marbella: deze zomer moet je in Noordwijk aan Zee zijn! Beachclub O. is hét strandpaviljoen met alles in huis om heerlijk te relaxen: lunch, diner, bites en bubbels.
8 oktober 2018 beoordeeld

Lekker geborreld en gegeten met onze dochter van 8 maanden oud. Bediening kwam meteen met een kinderstoeltje en was erg vriendelijk. Prijzen van de gerechten zijn wat aan de hoge kant. Maar dat was het voor onze zeker waard.

5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening is heel onervaren, het is te zien aan de houding die zij aannemen. Het eten viel tegen. Het meisje wat mij bediende bleef staan en staren met een afkeurende blik toen ik vroeg om een plekje om te zitten. Vervolgens een hele afstandelijke houding. Geen Eet smakelijk. De locatie is super! Maar als je bediening zo arrogant en waardeloos is, dan doet het dat teniet. Helaas...geen succes voor mij.

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed goede bediening
Niet erg uitgebreide kaart maar het eten is goed en een prachtig locatie
Zeker de moeite waard om te bezoeken

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door een bruiloft waren slechts enkele tafeltjes beschikbaar. Maar de bediening was gewoon op niveau.

18 september 2018 beoordeeld

De gerechten die geserveerd worden zijn best wel heel goed te noemen, borden mooi van opmaak en het eten vol van smaak. Complimenten voor de kok. Maar de prijs mag er dan ook zijn, voorgerechten rond de 15 euro, hoofdgerechten rond de 30 euro, een flesje huiswijn 32,50. Daar trek ik dan een ster voor af. Maar het ergst is de bediening die niet weet hoe het hoort, iedereen dwars door elkaar serveert en liever onderling overlegt dan oplet. De bestelde wijn (van de kaart dus nog wat duurder) werd vergeten en toen we dat met moeite duidelijk maakte kwam er een andere fles, met de opmerking dat het net zoiets was. Ja, hij was ook rood, maar daar hield het verband met het bestelde mee op. 2 sterren in mindering vanwege de slechte ongeïnteresseerde bediening.

Reizigers die Beachclub O. bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland

In Beachclub O. geweest? Deel je ervaringen!