“Geen plaats op het buitenterras”
Beoordeling van Beachclub O.

Beachclub O.
Reserveren met
Beachclub O. is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 126 Restaurants in Noordwijk
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Vergeet Bloemendaal, St-Tropez en Marbella: deze zomer moet je in Noordwijk aan Zee zijn! Beachclub O. is hét strandpaviljoen met alles in huis om heerlijk te relaxen: lunch, diner, bites en bubbels.
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks het redelijke weer op maandag 3 september 2018 was een gedeelte van het buitenterras afgesloten voor gasten. En ander gedeelte was gereserveerd. Er was derhalve geen mogelijkheid om een drankje buiten in het zonnetje te nuttigen. Als alternatief werd een plekje binnen voorgesteld bij “relaxte” lounge muziek. Jammer! Ik wil in Noordwijk aan zee graag naar zeegeluiden luisteren. Dus als gast van het beach hotel van Oranje maar naar de buren (concurrent) vertrokken waar we lekker in het zonnetje van de zee hebben kunnen genieten.

Jan S, Manager van Beachclub O., reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2018

Beste Frank V.

Hartelijk dank voor uw review!

Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in het Beachhotel, onderdeel van Hotels van Oranje.

Wij hopen u graag een volgende keer te mogen ontvangen bij onze Beachclub. Realiseert u zich wel dat wij een BeachCLUB zijn, waarbij (live) muziek en sfeerverlichting aanwezig zijn.

Graag hadden we gezien dat u even in de Beachclub had plaatsgenomen, totdat er een plekje buiten op het terras was vrijgekomen.

De kans bestaat immers dat het terras vol is en dat er een gedeelte van het terras is afgehuurd.

Ik maak bij deze gebruik om u te attenderen op de mogelijkheid om bij ons te reserveren. Dan hoeft u in het vervolg niet te wachten, want dan houden we een tafel vrij voor u. Gelijk in de zon genieten van de zeegeluiden, wat wilt u nog meer!

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Jan Slats
Manager Beachclub O.

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie strandtent langs het strand en de boulevard. Netjes, wat chique, met een geraffineerde kaart en heel vriendelijke en oplettende bediening. En viervoeters zijn ook gewoon welkom.

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, vriendelijk en attent personeel, hier komen wij zeker nog een keer terug.
Wij hebben er heerlijke salades gegeten en binnen kan je zien hoe mooie ze dit allemaal klaar maken.

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk strandpaviljoen.Leuke en vlotte bediening. Leuke loungestoelen waarin we heerlijk van ons drankje en de zon hebben genoten. Kortom een toplocatie.

19 augustus 2018 beoordeeld

Als de directie zich eens bezint om een andere chefkok te nemen, zou dit niet gek zijn.
Maar ook moeten ze zich eens bezinnen op de prijs-kwaliteitverhouding. De prijzen die jullie nu hanteren zijn van de zotte.
Water ( 75 cl ) 9-00 euro!
Scampie met tagliatelle en wat groente, 35.00 euro ! enz.....
Klantenbinding op deze manier ? Forget it.
Wij komen hier niet meer om te dineren

Reizigers die Beachclub O. bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland

In Beachclub O. geweest? Deel je ervaringen!