“" verjaardag diner "”
Beoordeling van Beachclub O.

Beachclub O.
Reserveren met
Beachclub O. is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 126 Restaurants in Noordwijk
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Vergeet Bloemendaal, St-Tropez en Marbella: deze zomer moet je in Noordwijk aan Zee zijn! Beachclub O. is hét strandpaviljoen met alles in huis om heerlijk te relaxen: lunch, diner, bites en bubbels.
19 augustus 2018 beoordeeld

Als de directie zich eens bezint om een andere chefkok te nemen, zou dit niet gek zijn.
Maar ook moeten ze zich eens bezinnen op de prijs-kwaliteitverhouding. De prijzen die jullie nu hanteren zijn van de zotte.
Water ( 75 cl ) 9-00 euro!
Scampie met tagliatelle en wat groente, 35.00 euro ! enz.....
Klantenbinding op deze manier ? Forget it.
Wij komen hier niet meer om te dineren

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ging met mijn vriendin voor hapje en drankje want ik zocht leuk terras om binnenkort met een ons bedrijf wat te gaan drinken/eten.. Wij hadden uitzicht op n grote launchstoel iets beneden ons op terras (Wij zaten binnen bij het raam). Daarin lag een vrijend stelletje, de dame zat met haar hand op een plek bij de man wat je niet wilt zien ! Er was een dj en terwijl het rond etenstijd was stond het geluid zo hard dat een normaal gesprek niet mogelijk was. De bediening was laks traag en brutaal. Na 3x vragen om de kaart ben ik die uiteindelijk zelf gaan halen uiteindelijk niet gegeten en na 1 wijntje weggegaan. De jongedame die ons bediende dacht even 8 euro per glas te kunnen afrekenen...goed dat ik de kaart zelf bemachtigd heb en kon zien dat onze huiswijn lang geen 8 euro was.als je pretendeert een chique club te zijn laat dan ook alles kloppen. Hier kom ik niet meer terug nog mijn collega's gaan jullie hier zien.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als regelmatige gast in de oranje hotels en van Club O wilden wij vanavond heerlijk met z’n twee’tjes dineren ter ere van mijn man’s Verjaardag het ging prima tot na half 10 de dienst gewisseld werd en de dame in de bediening ons tijdens het hoofd gerecht werd gevraagd of we een dessert wilden , en na medegedeeld tehebben om nog even te wachten begon deze juffrouw een beetje demonstratief het terras te reorganiseren ( met tafels en stoelen te schuiven ) helaas werd onze gezellige avond hierdoor enorm verstoord zeer spijtig zeker ook de reaktie van de desbetreffende dame :(((

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten het heerlijke terras op 5 augustus met z’n vieren. Het was heerlijk loungen, alleen jammer van het personeel. Een jongen die de bestelling opnam kon ons niet goed vertellen wat er op de Dutch plate lag. Werd afgedaan met ‘de rest weet ik niet’. Bij het afrekenen pinden we het verschuldigde bedrag. Bij het naar buiten gaan kwam het meisje achter ons aan met de mededeling dat ze vergeten was nog 10 euro te voldoen.

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top plek, lekker centraal gelegen ideaal met kinderen.

Spaanse cabana’s zijn een genot, de kids kunnen in t tentje een dutje doen. Of je Kun lekker even in de schaduw zitten.

Ontzettende vriendelijk personeel, aardig behulpzaam.

Kortom snel weer!

Reizigers die Beachclub O. bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland

In Beachclub O. geweest? Deel je ervaringen!