“Maandag ochtend met mooi weer”
Beoordeling van Beachclub O.

Beachclub O.
Reserveren met
Beachclub O. is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 26 van 126 Restaurants in Noordwijk
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Vergeet Bloemendaal, St-Tropez en Marbella: deze zomer moet je in Noordwijk aan Zee zijn! Beachclub O. is hét strandpaviljoen met alles in huis om heerlijk te relaxen: lunch, diner, bites en bubbels.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op maandag ochtend met zoontje van 3 even genoten van t weer op t strand. We hadden ons geïnstalleerd in een van de luxe lounge stoelen op t terras van het strandpaviljoen. Het heeft de uitstraling die je verwacht van een beach club zoals je die vind aan een van de mondaine Franse badplaatsen. Flessen champagne stralen je tegemoet. Toch maar gekozen voor een kop koffie en een appelsap. Bediening is zeer vriendelijk. Misschien omdat t niet druk was maar we voelde ons zeer welkom en hebben echt even kunnen genieten van de sfeer en de zon zonder dat er gejaagd werd op onze plek of we nog iets wilden bestellen. Kortom zeer aangenaam

Sven V, Manager van Beachclub O., reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2018

Beste 9brd,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Zoals u onze terrassen en service beschrijft komt helemaal overeen met hetgeen we proberen na te streven.

Zeer leuk om te lezen en graag tot een volgende keer bij Beachclub O.

27 mei 2018 beoordeeld

Deze beachclub hoort bij Hotel van Oranje, waar we 4 nachten waren. Zeer exklusief. Zeer vriendelijke bediening.

Beste Hester H,

Hartelijk dank voor uw 5-sterren review!

Wat fijn om te lezen dat voor u de kwaliteit en de service van zowel het hotel als van de Beachclub van exclusief niveau waren en dat u de bediening als zeer vriendelijk omschrijft.

Ik zal uw complimenten overbrengen aan ons team.

Graag tot een volgend verblijf bij Hotels van Oranje en/of de Beachclub.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdag 19 mei hier gegeten met mij vrouw. Oesters. Zeetong. En de wijn. Het was subliem. Tevens was er die avond live muziek ,, jitterbug at the beach ,, gewoon geweldig.

Beste Paul Bugla,

Hartelijk dank voor uw mooie 5-sterren review!

Als fijne, zeer gewaardeerde, vaste gasten van Beachclub O. vinden we het altijd fijn om u te mogen ontvangen.

Heel attent van u dat u deze mooie review heeft geschreven en uw ervaringen wilt delen met de bezoekers van Tripadvisor.

Graag tot snel bij Beachclub O.!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is duidelijk een plek om te zien, en gezien te worden. We hebben op het terras wat gedronken, en een klein hapje gegeten, maar vond het redelijk prijzig voor wat je kreeg. kan niet zeggen dat het beter is dan een ander paviljoen.

Beste 1963anja,

Hartelijk dank voor uw review!

Bedankt voor uw bezoek en we hopen u graag een volgende keer te mogen ontvangen in onze prachtige Beachclub.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Carpaccio prijs hoger dan kwaliteit.
De wijn is super goed, en de bitterballen waren ook prima. Fijne sodaglazen. Ambiance allure. Lekker om met volwassenen naar toe te gaan. Geen tent voor met speelse kinderen. Voor de wijn kom je zeker terug.

Beste ludmillaSvdZ,

Hartelijk dank voor uw review!

Fijn om te lezen dat u erg tevreden bent over onze wijnen en ambiance. We zullen uw feedback over de carpaccio bespreken met ons team van de keuken.

Leuk om te lezen dat u graag nog een keertje terug wilt komen.

Tot snel!

Reizigers die Beachclub O. bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland

In Beachclub O. geweest? Deel je ervaringen!