5 weken geleden beoordeeld

Hotel gelegen direct aan de boulevard is onderdeel van Hotel van Oranje., Beach Hotel Noordwijk en Hotel van Oranje. Heeft een aantal restaurants, wellness met zwembad en sauna en een beachclub. Geheel oogt stijlvol en luxe. Onrvangst was zeer hartelijk en behulpzaam, kamer was groot genoeg, enigszins gedateerd maar netjes, Het enigste wat wel miste was een mogelijkheid om koffie/thee te maken op de kamer. Ontbijt was gevarieerd en meer dan voldoende. Nespresso koffie, prima. Niet echte minpunten, al was het jammer dat je de temperatuur op dekamer niet kon regelen.

Datum van verblijf: september 2020
Ceciel Warmerdam, Guest Services / Front Office van Beach Hotel Noordwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte gsnoeck,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling naar aanleiding van uw vorstelijke verblijf in ons Beach Hotel.

Graag informeren wij u aanvullend dat alle kamers in *****Hotel van Oranje zijn voorzien van een koffie/thee faciliteit op de hotelkamer.

Wij kijken er naar uit u bij een volgende gelegenheid weer in één van onze hotels te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 17 september 2020

Prijzige lokatie met verouderd interieur dat je niet een fris gevoel geeft. De TV begaf het op 1e dag en kon pas de volgende dag worden vervangen. Ontbijt ok. Personeel prima. Merkwaardig dat de toeristenbelasting wordt verrekend met de borg. Borg is overdreven hoog €75 per dag. Kortom slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Geachte JBKok,

Hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling naar aanleiding van uw vorstelijke verblijf in ons Beach Hotel.

Graag informeren wij u aanvullend dat de borg welke bij check in gevraagd wordt u als gast de mogelijkheid biedt in al onze restaurants en bars de gemaakte kosten op de kamerrekening te laten boeken om pas bij check out de totale rekening te voldoen. Dit als extra service en gemak voor onze hotelgasten.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en kijken er naar uit u bij een volgende gelegenheid weer als onze zeer gewaardeerde gast te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 14 september 2020

Ik miste een koffie/ theeservies gelegenheid op de kamer en zeer veel overlast gehad van rokende buren op het balkon wat ons verblijf zeer negatief heeft beïnvloed. Uitzicht op zee is echter fantastisch

Geachte Porsche456,

Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Noordwijk aan Zee weer als onze zeer gewaardeerde gast te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 10 september 2020

waardeloos hotel alles in de kamer was vies of stuk. Veel geluidsoverlast en onbeschoft personeel
ze lichten je op waar je bij staat zo rekenen ze bijna 15euro voor een kopje koffie op de kamer.
Heb wel in 2 sterren hotels gelogeerd waar het schoner en zeker klantVriendelijker was.

Kamertip: kies een ander hotel
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 september 2020

Goede service! Receptie top! Alles in het hotel heel netjes en goed geregeld. ontbijt heel uitgebreid. Ook i.v.m corona alles heel goed geregeld, aparte looprichting en ruimere opstelling van de tafels overal.

Datum van verblijf: september 2020
Ceciel Warmerdam, Guest Services / Front Office van Beach Hotel Noordwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2020

Beste N8848OMmarina,

Fijn om te lezen dat u onze vorstelijke gastvrijheid (ook in deze corona-tijd) heeft gewaardeerd!

Wij kijken er naar uit u bij een volgende gelegenheid weer in ons Beach Hotel te mogen ontvangen.