30 mei 2018 beoordeeld

Prima voor een dagje strand maar matig gezien de betaalde prijs. Entree wekt hoge verwachting waar de kamers toch behoorlijk gedateerd zijn. Locatie waanzinnig goed en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Persoonlijk altijd een beetje moeite met betaald parkeren indien je een behoorlijke kamerprijs betaald maar dat zal mijn Nederlandse inslag zijn. Er zijn andere hotels in Noordwijk die ook betaald parkeren vermelden maar uiteindelijk hun gast een uitrijkaart cadeau aanbieden, zeer charmant!

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
28 mei 2018 beoordeeld

Service en locatie zijn super. Heel vriendelijk personeel. Kamers wat gedateerd voor deze hoge prijs. Geen airco en licht door de gordijnen. Het hotel is van binnen prachtig. Zee voor de deur en top strandtenten. We komen zeker terug.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
HotelvanOranje, Executive Assistant van Beach Hotel Noordwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste lizannevos,

Hartelijk dank voor uw feedback naar aanleiding van uw recente verblijf in ons hotel.

Ook wij hopen u snel weer terug te zien in ons Beach Hotel om heerlijk te genieten van zon, zee en onze gastvrijheid.

heel vriendelijk, goede service
alles goed schoon, uitstekende hygiëne
5 mooie restaurants, uitstekende keuken, uitstekende bediening,
Mooie locatie
Prijs/kwaliteit niets op aan te merken
Voor herhaling vatbaar

Beste desnellies,

Fijn om te horen dat u heeft genoten tijdens uw recente verblijf in ons Beach Hotel.

We hopen u snel weer een keer te mogen ontvangen in het zonnige Noordwijk aan Zee!

28 mei 2018 beoordeeld

voor de 4e keer in Beach Hotel vanwege de locatie ,kamers zijn oud en nu werden we op de 4e etage gezet en hebben de hoofdprijs betaald voor een klein kamertje waar niet fatsoenlijk kan douchen ,dit moet in een klein badkuipje met ronde bodem ,dus gevaarlijk ook !! geen airco dus vies heet onder het platte dak!

Beste rolandvanemmerik,

Helaas blijken wij niet in staat te zijn geweest aan uw verwachtingen te voldoen.

Wij adviseren u bij een volgend verblijf een Executive Room met zeezicht te reserveren, waarbij de badkamer is uitgerust met een ligbad en een aparte douchecabine.

Hopelijk mogen wij u bij een volgend bezoek aan Noordwijk aan Zee nogmaals in ons hotel ontvangen, zodat wij in staat zullen zijn uw ervaringen te verbeteren.

28 mei 2018 beoordeeld

het verblijf was niet slecht maar ik had eigenlijk het oranje hotel geboekt en ergens is er iets fout gegaan. het verblijf is niet te vergelijken met het oranje hotel. ik heb gevraagd of het ontbijt het zelfde was als in het oranje hotel en dat werd met ja beantwoord. mijn mening is echter ander. {komt niet eens in de buurt.}
als tip wil ik u meegeven , ben duidelijker op de website mbt wel hotel er geboekt word.

Beste julian v,

Tot onze spijt bleek uw reservering niet aan uw verwachtingen te voldoen en wij excuseren ons dan ook voor enige onduidelijkheid hieromtrent.

Graag lichten wij u toe dat u middels het reserveren van een kamertype uw keuze voor Hotel van Oranje of het Beach Hotel maakt.
In de omschrijving van het kamertype staat dit ook zodanig vermeld. Alle Comfort Rooms bevinden zich in het Beach Hotel, alle overage kamertypes zijn in Hotel van Oranje gelegen.

Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Noordwijk aan Zee wederom als onze gewaardeerde gast te mogen ontvangen en vertrouwen er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.