Beoordeeld op 13 juli 2017

De ligging van het hotel aan de boulevard is prima. Je kan zo het strand op. De kamer was goed en schoon. Er is meer dan voldoende kastruimte. De bedden liggen goed. De badkamer is wat aan de kleine kant en ik vind het niet fijn om in een bad te douchen.
Het ontbijt is uitgebreid.
Personeel was vriendelijk en attent.
En dan het zwembad ,het is een golfslagbad, dat beneden Hotel van Oranje ligt en wat binnendoor te bereiken is heerlijk.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 juni 2017 via mobiele applicatie

Prima gelegen hotel aan de boulevard met eigen parkeergelegenheid. Goed verzorgd, vriendelijk personeel. Maakt geen erg moderne indruk.
Kamers aan de dorpzijde hebben geen airco, wel een deur naar het balkon, maar op (echt) warme dagen is dat onvoldoende.
Ontbijt is in Het Elfde Gebod, prima verzorgd.
Gasten mogen gebruik maken van de uitgebreide en prachtige sauna en zwembad van het Hotel van Oranje en dat is wel een aanrader.
3 bollen vanwege de afwezige airco, anders was het zeker 4 waard.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 juni 2017

Wij verbleven hier drie nachten in combinatie met een bezoek aan 'soldaat van oranje'. Grote troef is de ligging aan het begin van de boulevard. Kamer was schoon en netjes. Meubilair straalt iets van het 'betere segment' van de markt uit. Kamer is niet klein, maar zeker ook niet ruim. Goed balkon. Badkamer is klein en er moet douchen moet in het bad.
Je kunt gebruik maken van het golfslagbad en wellnessfaciliteiten in het nabij gelegen hotel (verbonden met gang). Mooi en luxe.
De ontbijtruimte is het restaurant 'het elfde gebod'. Mooie ruimte. Het ontbijt was redelijk, maar .... Ruimte rondom het buffet is er niet. Dus wil je een boterham afsnijden dan kun je nergens je bord kwijt. Keuze uit vers fruit is er beperkt. De eerste morgen was er ananas en meloen, de andere dagen alleen meloen. Koffie is er in thermoskannen of zelf te zetten met een Espressoapparaat. Dit zorgt wel voor wachttijden/rijen. Borden worden niet afgehaald. Er zou champagne bij het ontbijt zijn. Dat was er alleen de eerste morgen. De andere ochtenden werden de champagneflessen niet aangevuld en moest er nadrukkelijk om gevraagd worden.
Gezien de aanbieding was de prijs/kwaliteit verhouding krap aan redelijk. Maar ik heb al veel meer waar voor mijn geld gehad in andere hotels in de buurt!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 18 mei 2017

Hotelkamers hebben een beetje zijn beste tijd gehad. De indruk wordt gewekt dat er sprake is van enigszins achterstallig onderhoud ! Overigens zijn de kamers niet smerig ! Het is onderdeel van de Hotels van Oranje, derhalve vindt ik het erg massaal
Voordeel is dat het hotel tegenover strand en zee is gelegen en dat het hotel aan strand een paviljoen exploiteert waar het goed toeven is met betrekking tot het eten en drinken.

Kamertip: Ik heb begrepen dat het hotel gaat renoveren. Een kamer zeezijde zou ik willen aanbevelen.
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 27 april 2017

Ontvangst is zeer vriendelijk en professioneel. De kamers zijn echter gedateerd en dient men dringend te renoveren. Uitzicht op zee is voortreffelijk. Het ontbijt is te duur. Een pluspunt is het gebruik van wellness activiteiten in het naburige hotel, dat je kan bereiken zonder het hotel te verlaten. Parking aan het Hotel is duur. In het hotel heerst een rustige sfeer en dat is aangenaam. Het hotel heeft absoluut charme maar er is een beetje werk aan.

Kamertip: Kamer met zicht op zee. Balkon om buiten te zitten.
Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken