Beoordeeld op 22 april 2017 via mobiele applicatie

Één nacht verbleven in dit hotel. Soldaat van Oranje arrangement was prima. Aangezien het hotel niet helemaal vol zat kregen we een kamer met zeezicht. Het weer was niet helemaal super maar het uitzicht wel. En vanmorgen ook nog de bloemencorso gezien vanaf ons balkon. Het ontbijt was verplaatst naar een ander restaurant in Hotel van Oranje. We wisten niet de weg en één van de hotelmedewerkers liep even met ons mee. Helemaal top! Komen hier graag een keer terug.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 13 maart 2017

Het Beach hotel is een zeer comfortabel hotel, zeer smaakvol ingericht, met een gemeend en hartelijk ontvangst in een mooie lobby. De kamers zijn keurig, smaakvol, stijlvol ingericht. De bad kamer is netjes, schoon en voorzien van doche en ligbad, onderstreepts met graniet, prachtig.
Het hotel beschikt over een restaurant met bar, waarvan we geen gebruik gemaakt hebben, maar welke fantastisch gemeubileerd zijn. Het ontbijt is rijkelijk en wordt ook als dusdanig constanr bijgevuld. Complimenten voor al het personeel voor de wegemeendevriendelijkheid, we voelden ons de koning te rijk, dank!

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 maart 2017 via mobiele applicatie

Gezellig hotel, alles ziet er super uit en het personeel is vriendelijk! Leuk arrangement, als je terug komt van de voorstelling gezellig een drank je doen met een hapje er bij.. daarna heerlijk geslapen en een lekker ontbijtje inbegrepen. Het strand is prima op loop afstand!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 19 februari 2017

Via hotel.info geboekt voor een scherpe prijs. Ter plekke bleek dat er een voorkeur voor zeezicht was meegestuurd door de website. Daar had ik uiteraard geen bezwaar tegen. Omdat alle standaard kamers met zeezicht volgeboekt waren, kreeg ik een upgrade naar een grotere kamer.
Ontvangst was keurig, info werd netjes en beleefd verstrekt.
In de kamer was een zitje met bank, stoelen,salontafel en tv, een bueau, een bed en een grote koloniale kast. Bed was prima!
Badkamer mooi groot en luxe; aparte douche, bad, wastafel en toilet. Schoon en mooi.
Verder was er een balkon waar het heerlijk toeven was in het avondzonnetje.
Verrassend dat je binnendoor kan naar Grand Café 't Elfde Gebod, en Hotel van Oranje, waar je gebruik kunt maken van zwemgelegenheid en sauna.
Aanrader! Kom hier zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 december 2016 via mobiele applicatie

Arrangement met bezoek aan de musical Soldaat van Oranje. Zeer vriendelijke ontvangst en een prettig verblijf. Wel betaald parkeren, minpuntje. Gezellige bar, tot in de kleine uurtjes. Zeker aan te bevelen.

Datum van verblijf: december 2016