4 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 10-02-23
Priceline
Gratis annuleren tot 10-02-23
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Preferred Hotels
Gratis annuleren tot 11-02-23
Expedia.comUS$ 250
Hotels.comUS$ 179
Trip.comUS$ 250
Beoordeeld op 24 oktober 2022

Prachtig hotel! Super locatie en het personeel is ontzettend vriendelijk. Voldoende parkeergelegenheid. De kamer met zeezicht is erg ruim, schoon en een heerlijk groot bed. Echt een 5sterren waardig hotel. Heerlijke omgeving!

Datum van verblijf: oktober 2022
Grand Hotel Huis ter Duin, Overig van Grand Hotel Huis Ter Duin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2022

Geachte gast,
Wat een geweldig mooie review en score voor Grand Hotel Huis ter Duin. We hebben de complimenten gedeeld met het team en verheugen ons op een snel wederzien.

Beoordeeld op 23 oktober 2022 via mobiele applicatie

Als je meerdere keren per jaar dit hotel bezoekt zou het fijn zijn als je incheckt en de receptie zou zeggen “welkom terug”. Maar dit keer kreeg ik het idee alsof ik voor het eerst hier kwam met een receptionist die het heel normaal vond dat er pas 15.30 een kamer beschikbaar was. Uiteindelijk bleken de 2 kamers die ik had gereserveerd toch gewoon klaar te zijn. Overigens gingen de andere keren dat ik bij de receptie kwam wel prima. Zaterdagavond kreeg mijn zoontje een mooie kleurplaat en met uitchecken werd ik ook klantvriendelijk behandeld. Mijn verblijf was weer prima. Fijne kamers met prachtig zeezicht. Van Diepingen lounge is ook altijd leuk. Ontbijt in kamer ging ook prima. Dit keer vond ik de kaart (vooral main course) in La Terrasse niet heel aanlokkelijk, dus heb geen dinner gehad daar. Mooiste van Huis ter Duin is de locatie, echt geweldig. Al met al een leuk verblijf, maar trouwe klanten mogen wel iets beter behandeld worden bij inchecken.

Kamertip: Zeezicht is het waard!

Geachte gast,
Hartelijk dank voor mooie beoordeling en dito score. Fijn dat het verblijf wederom naar wens is geweest in Grand Hotel Huis ter Duin. De check in is zeker een leermoment en zullen hier extra aandacht aan besteden in ons trainingstraject.
Indien u nog speciale wensen heeft voor het diner vernemen we graag hoe we daar invulling aan kunnen geven.
Wij verheugen ons op uw volgend verblijf.

Beoordeeld op 23 oktober 2022 via mobiele applicatie

Een keer in je leven is het echt een belevenis om in dit chique hotel te overnachten. De kamers en service is top. Het zwembad is wel wat verouderd maar dat mag de pret niet drukken. Met je badjas en hotelslippers ernaar toe lopen is leuk. Ontbijt is ook prima verzorgd en de hond is welkom.

Geachte Gast,

Geachte gast,

Vriendelijk dank voor uw positieve review en de maximale score. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in Grand Hotel Huis ter Duin en kijken uit naar uw volgend bezoek.

Beoordeeld op 14 oktober 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad op meest mooie lokatie in het duin.
Mooi te zien dat duurzaamheid ook begint binnen te druppelen. Nog wel wat slagen te maken. Wc rol per stuk verpakt in papier dat zegt dat het duurzaam is lijkt mij net verkeerde keuze

Kamertip: Gewoon gaan!
Reistype: Reisde alleen
Grand Hotel Huis ter Duin, Other van Grand Hotel Huis Ter Duin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2022

Geachte heer, mevrouw, dank voor uw prachtige review. Duurzaamheid is inderdaad een zeer actueel onderwerp in ons hotel. Niet voor niets hebben we enkele jaren geleden ons Greenteam opgericht. Een team van collega's die maandelijks om tafel zitten en werken aan onze sustainability goals. Goed dat u de 'Good Roll' noemt. Het delen van bevindingen en ervaringen is met betrekking tot ontwikkeling in duurzaamheid belangrijk. Kijkt u op onze website onder sustainability en u vindt er alle informatie met betrekking tot reeds volbrachte en actuele onderwerpen. Mocht u zelf ideeen of adviesen voor ons hebben dan vernemen wij die graag. Vriendelijke groet, namens Grand Hotel Huis ter Duin, Yuri Dries Resident Manager

Beoordeeld op 3 oktober 2022 via mobiele applicatie

Douche in zwembad vies, kluisjes in kleedruimte vies . Is zijn 5 sterren niet waardig . Heb dit meermaals aangegeven echter hier wordt niets mee gedaan .
Verder zijn de kamers gedateerd evenals de badkamers in de kamer . Service neemt af, ook tijdens de periode met Corona was Hygiëne onder de maat .

Datum van verblijf: oktober 2022

Geachte mevrouw Willemein, dank voor het prettige gesprek eerder deze week. Tot snel. Vriendelijke groet, namens Grand Hotel Huis ter Duin, Yuri Dries Resident Manager