Gratis annuleren tot 17-02-23
Gratis annuleren tot 18-02-23
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Preferred Hotels
Gratis annuleren tot 18-02-23
PricelineUS$ 290
Hotels.comUS$ 218
Trip.comUS$ 287
Beoordeeld op 23 oktober 2022 via mobiele applicatie

Een keer in je leven is het echt een belevenis om in dit chique hotel te overnachten. De kamers en service is top. Het zwembad is wel wat verouderd maar dat mag de pret niet drukken. Met je badjas en hotelslippers ernaar toe lopen is leuk. Ontbijt is ook prima verzorgd en de hond is welkom.

Datum van verblijf: oktober 2022
Grand Hotel Huis ter Duin, Overig van Grand Hotel Huis Ter Duin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2022

Geachte Gast,

Geachte gast,

Vriendelijk dank voor uw positieve review en de maximale score. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in Grand Hotel Huis ter Duin en kijken uit naar uw volgend bezoek.
Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt directie assistent

Beoordeeld op 14 oktober 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad op meest mooie lokatie in het duin.
Mooi te zien dat duurzaamheid ook begint binnen te druppelen. Nog wel wat slagen te maken. Wc rol per stuk verpakt in papier dat zegt dat het duurzaam is lijkt mij net verkeerde keuze

Kamertip: Gewoon gaan!
Reistype: Reisde alleen
Grand Hotel Huis ter Duin, Other van Grand Hotel Huis Ter Duin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2022

Geachte heer, mevrouw, dank voor uw prachtige review. Duurzaamheid is inderdaad een zeer actueel onderwerp in ons hotel. Niet voor niets hebben we enkele jaren geleden ons Greenteam opgericht. Een team van collega's die maandelijks om tafel zitten en werken aan onze sustainability goals. Goed dat u de 'Good Roll' noemt. Het delen van bevindingen en ervaringen is met betrekking tot ontwikkeling in duurzaamheid belangrijk. Kijkt u op onze website onder sustainability en u vindt er alle informatie met betrekking tot reeds volbrachte en actuele onderwerpen. Mocht u zelf ideeen of adviesen voor ons hebben dan vernemen wij die graag. Vriendelijke groet, namens Grand Hotel Huis ter Duin, Yuri Dries Resident Manager

Beoordeeld op 3 oktober 2022 via mobiele applicatie

Douche in zwembad vies, kluisjes in kleedruimte vies . Is zijn 5 sterren niet waardig . Heb dit meermaals aangegeven echter hier wordt niets mee gedaan .
Verder zijn de kamers gedateerd evenals de badkamers in de kamer . Service neemt af, ook tijdens de periode met Corona was Hygiëne onder de maat .

Datum van verblijf: oktober 2022

Geachte mevrouw Willemein, dank voor het prettige gesprek eerder deze week. Tot snel. Vriendelijke groet, namens Grand Hotel Huis ter Duin, Yuri Dries Resident Manager

Beoordeeld op 3 oktober 2022 via mobiele applicatie

Voor ons is Huis ter Duin na al die jaren; Thuiskomen. De sfeer, het eten en natuurlijk de locatie zijn zowel in de zomer als in de winter genieten.
Ontbijt is verbeterd de afgelopen jaren met verse jus ipv jus uit flessen en een kok die je eitje bakt ook op normale week dagen en niet alleen tijdens drukke weekenden/ feestdagen.
Punt dat ze ons inziens echt moeten aanpakken is de fitness ruimte. Dit is echt niet meer 5 sterren waardig. Het is weggestopt in de kelder in een ruimte zonder daglicht en de apparaten zijn beperkt en vaak niet compleet. Maar de fitness in een lichte ruimte met uitzicht op zee!

Kamertip: Doe een dagje Noordwijk, parkeer je auto bij Huis ter Duin. Maak je gebruik van de lunch in bijv. Breakers beach house, is het parkeren grav
Datum van verblijf: oktober 2022
Grand Hotel Huis ter Duin, Other van Grand Hotel Huis Ter Duin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2022

Geachte heer, mevrouw Bisselink, fijn te lezen dat u zich zo thuis voelt in ons familiehotel. Dank voor uw feedback, die nemen wij mee in onze uitgangspunten voor komende tijd. Graag tot snel. Vriendelijke groet, namens Grand Hotel Huis ter Duin, Yuri Dries Resident Manager

Beoordeeld op 27 september 2022

Ik ben regelmatig gast in Huis ter Duin, en het voelt altijd als thuiskomen. Service, eten en kamers zijn van grote klasse. Het personeel is zeer service gericht en goede gastheren/vrouwen. Lokatie geweldig en in de nazomerzon op een terras is heelijk.

Kamertip: Er zijn geen slechte kamers, maar die met zicht op zee zijn erg fijn. De suites fantastisch.
Datum van verblijf: september 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Grand Hotel Huis ter Duin, Other van Grand Hotel Huis Ter Duin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2022

Geachte heer, mevrouw, dank voor uw mooie review en fijn te vernemen dat u onze gastvrijheid zo kunt waarderen. We kijken uit naar uw volgende bezoek. Vriendelijke groet, namens Grand Hotel Huis ter Duin, Yuri Dries Resident Manager