2 personen bekijken dit hotel
Priceline
Gratis annuleren tot 09-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 10-12-22
Preferred Hotels
Gratis annuleren tot 10-12-22
Booking.comUS$ 262
Hotels.comUS$ 173
Orbitz.comUS$ 247
Beoordeeld op 6 september 2022

Prachtig onderhouden hotel met de charme van vervlogen jaren. Geweldige, schone kamer met een fantastisch uitzicht.
Helaas was een lift al kapot bij aankomst en was nog steeds kapot toen we vertrokken. In dit opzicht moest men van tijd tot tijd langer wachten. Na twee dagen stonden er borden dat je ook de "goederenlift" kon gebruiken.
Eten en drinken: Grote keuze en verscheidenheid. De bar op de begane grond is erg gezellig en wordt professioneel bediend. Zeer vriendelijk en attent personeel.
Restaurant La Terrasse: Wij zijn er tijdens ons verblijf twee keer geweest en de eerste keer was alles naar onze zin. De tweede keer (na reservering voor het diner) werden we naar een onoverdekte tafel op het terras gebracht. Na 20 minuten besefte de jonge serveerster plotseling dat ze ons vergeten was en bracht ons eindelijk de menukaart en begon ons onze drankjes te serveren. Na nog een half uur wachten en tevergeefs proberen de aandacht van een serveerster te krijgen, konden we bestellen. -> Alleen hoofdgerecht. Dit kwam op een gegeven moment in de vorm van een "kinderportie". Het duurde nog 45 minuten tot iemand zag dat we dessert wilden. De koffie kwam heel snel, maar hoewel de dessertkaarten op tafel lagen, kwam er niemand naar de tafel om onze bestelling op te nemen. Dus wilden we betalen, wat erg moeilijk was, want we moesten 3 keer om de rekening vragen. Al met al was het een ramp, want een 5* hotel kan zich zoiets niet veroorloven.
Ook bij het ontbijt was het personeel ongelooflijk onwetend, onbeleefd en onoplettend, wat jammer is.
Beach bar ook: gasten moeten opstaan en naar het bedienend personeel gaan om een bestelling te plaatsen. wanneer de drankjes arriveren, moet je vragen om de "restjes" van de vorige gasten op te ruimen. (Onoplettend, niet service- en klantgericht).
Receptie: Ook hier gingen bestellingen verloren (reservering van fietsen werd niet geregistreerd en vermeden).
Toch zouden we weer naar Huis ter Duin gaan en de instelling nog een kans geven om te bewijzen dat het een bijzondere plek is.

Datum van verblijf: augustus 2022
Grand Hotel Huis ter Duin, Other van Grand Hotel Huis Ter Duin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2022

Geachte heer, mevrouw, dank voor het prettige telefonische gesprek van vandaag en we kijken uit naar uw volgende bezoek. Vriendelijke groet, namens Grand Hotel Huis ter Duin, Yuri Dries Resident Manager

Beoordeeld op 5 september 2022 via mobiele applicatie

Hotel met de charmes van voorheen.Een beetje vergane glorie maar niet storend als jezelf reeds op leeftijd bent.We moesten wel lang wachten vooraleer we op de kamer mochten maar werden er rijkelijk voor beloond met een upgrade naar een prachtige suite op 10de verdieping met panoramisch zicht op zee !
We hebben ook een high tea genoten in het salon waar je kon wegzakken in de cosy zetels en wegdromen in het mooie decor in Engelse stijl. De prijs van de luxe high tea vonden we een beetje te hoog,alles was wel lekker.
Op het ontbijt was ook niets aan te merken,heel veel keuze en zeer verzorgd.Alles was aanwezig.Rustige ontbijtruimte met veel ruimte.
We hebben een heel aangenaam verblijf gehad met vriendelijk personeel.Een aanrader als je even op rust wil komen .Het winkelcentrum stelt helaas niets voor.Het strand daarentegen is uitgestrekt en mooi.

Datum van verblijf: september 2022

Geachte heer, mevrouw, dank voor uw uitgebreide review en fijn te vernemen dat u ons hotel en gastvrijheid heeft kunnen waarderen. Vriendelijke groet, namens Grand Hotel Huis ter Duin, Yuri Dries Resident Manager

Beoordeeld op 5 september 2022 via mobiele applicatie

Sinds vorig jaar maak ik er een traditie van om met onze zoon naar de GP op Zandvoort te gaan. De combinatie met het overnachten in HTD is genieten vanaf de eerste seconde.
Alles wordt naar wens geregeld en zelfs de elektrische fietsen van het verhuurbedrijf stonden netjes in de parkeergarage klaar.
Overigens ook zonder GP is het een prachtige route door de duinen van Noordwijk naar Zandvoort.

Gastvrijheid ten top en ongekende kwaliteit van alles wat je eet en drinkt. Voor ons is HTD altijd weer een mini vakantie. Hartelijk dank voor een onbetaalbare herinnering en tot snel!

Datum van verblijf: september 2022
Grand Hotel Huis ter Duin, Other van Grand Hotel Huis Ter Duin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2022

Geachte heer, mevrouw, dank voor de prachtige review. Mooi te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf, de omgeving en de hele beleving rondom de Dutch Grand Prix. De complimenten zijn gedeeld en we kijken uit naar uw volgende komst. Vriendelijke groet, namens Grand Hotel Huis ter Duin, Yuri Dries Resident Manager

Beoordeeld op 30 augustus 2022 via mobiele applicatie

Alles was weer top, van personeel, het lekkere eten, drinken, bediening, terras buiten
De fijne ruime kamer met regendouche.
Was gewoon weer geweldig en voor herhaling vatbaar!!!
Komen snel nog een keer.

Datum van verblijf: augustus 2022
Grand Hotel Huis ter Duin, Other van Grand Hotel Huis Ter Duin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2022

Geachte heer, mevrouw, dank voor uw mooie review. We hebben uw bezoek graag verzorgd en kijken uit naar uw volgende bezoek. Vriendelijke groet, namens Grand Hotel Huis ter Duin, Yuri Dries Resident Manager

Beoordeeld op 29 augustus 2022 via mobiele applicatie

Ik heb na het eten in het restaurant “La terazza” voedselvergiftiging opgelopen. Ik had garnalen besteld. Waarschijnlijk te lang buiten de koelkast gelegen? Ik heb de volgende dag melding van gemaakt maar hier werd niet op gereageerd.
Voor de rest wie locatie en comfort heel fijn hotel

Jonathan

Datum van verblijf: augustus 2022
Grand Hotel Huis ter Duin, Other van Grand Hotel Huis Ter Duin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2022

Geachte heer Jonathan, inmiddels hebben we elkaar gesproken. Fijn te vernemen dat u zich vermaakt heeft gedurende uw verblijf. Jammer dat het met een dergelijke ervaring is afgelopen. Het blijft altijd lastig om de exacte oorzaak te achterhalen. Zoals aangegeven lijkt het een incidenteel voorval. De producten zijn gecontroleerd en wekelijks laten we een extern bureau proefmonsters nemen ter controle van kwaliteit. Beide hebben geen aanwijzingen tot afwijking gegeven.
We hebben contactgegevens uitgewisseld en we kijken uit naar uw volgende bezoek. Vriendelijke groet, namens Grand Hotel Huis ter Duin, Yuri Dries Resident Manager