Beoordeeld op 27 juli 2020

Echt een vijfsterrenhotel. De inrichting weerspiegelt misschien iets te veel de persoonlijke smaak van de eigenaars, maar service en faciliteiten helemaal goed.

Juist ook in deze Corona tijden is het hier goed vertoeven. De regels worden keurig nageleefd, het hotel is brandschoon en er wordt creatief omgegaan met de mogelijkheden. Zo wordt het ontbijt in shifts uitgevoerd in zeer royale zalen, waar de buffetten bestaan uit individuele ‘veilige’ porties. Zeer royaal en voortdurend aangevuld.

Op het royaal uitgestelde terras is het goed toeven. Aanbevolen!

Kamertip: Take the sea view
Beoordeeld op 24 juli 2020 via mobiele applicatie

Vandaag uitgecheckt na verblijf van 4 dagen. Een van mijn favoriete hotels in Nederland en was ook dit maal niet teleurgesteld. Door Corona was aantal maatregelen ingesteld. Helaas kon je daardoor maar 45 minuten ontbijten, na een half uur werd je al gewaarschuwd dat het bijna over was. Ik zou voorstellen om het ontbijt tot 12.00 te laten duren, zodat het wat relaxter ontbijten is. Wachttijd voor lift was soms meer dan 10 minuten omdat het hotel vol was. Voor de rest was het weer super hier te zijn.
Kamer: 8/10 mooie warme kamer.
Inchecken: 9/10 hele aardige dame, alleen was kamer niet helemaal geschikt voor mijn zoontje van 4, na 1 nacht grotere kamer gekregen.
Welkomstgeschenk: 2/10 marshmallows niet lekker.
Zwembad 8/10: ok zwembad. Water kan iets warmer.
Restaurants: 9/10 veel keuze, aan de prijzige kant. Helaas worden desserts die bij het menu horen, soms nog eens extra berekend.
Personeel: 8,5/10 ... over het algemeen vriendelijk. Eerste dag gebeld naar receptie over niet functionerende tv, helaas kwam niemand. Voor de rest prima.
Check out: 10/10 prima

Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

We hebben een prima verblijf gehad, maar zijn toch weggegaan met het gevoel dat het het geld niet waard was. De receptie service was goed, maar onze algehele horeca ervaring zou ik een 6 geven. We hebben tijdens ons verblijf gezeten bij Breakers Beach House, het terras bovenaan de trap naar het strand (2x) en de lounge bij de ingang. Alle vier de keren duurde het lang voordat iemand naar ons toe kwam en de bestellingen duurden al helemaal lang (een gemiddelde drank bestelling van bijv. 2 koffie of 2 wijn duurde zonder overdrijven gemiddeld 15 minuten). Personeel lette niet op, was aantal keer meer met elkaar bezig en maakte niet de indruk van personeel van een 5-sterren hotel. De kaart bij Breakers vonden we ontzettend beperkt en eenzijdig. Ik dacht eerst dat we alleen een deel van het menu gekregen, zo klein/niet logisch of passend voor het soort restaurant. Ik vond een groot deel van de kaart (en die is niet groot) ook niet aantrekkelijk. We misten dingen als een Club Sandwich of een ‘normaal’ broodje. Erg jammer want het is een fijne plek, maar ik zou er door de kaart en service niet zo snel meer heen gaan. De kamer was prima, maar de badkamer is wel verouderd. Dat geldt overigens voor het hele hotel; op enig moment zal er wel geïnvesteerd moeten worden in vernieuwingen.

Datum van verblijf: juli 2020
Monique van der Wildt, Other van Grand Hotel Huis Ter Duin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2020

Geachte Gast,

Allereerst onze welgemeende excuses voor de late reactie, maar door wat inlog problemen lopen we wat achter. Het verheugt ons dat u het verblijf als prima heeft ervaren en uw complimenten voor de receptie hebben we reeds gedeeld.
Wij betreuren het dat de service bij Breakers Beach House niet naar verwachting was. We hebben uw bevindingen reeds gedeeld met het Breakers management en zullen dit ook in onze algemene meeting meenemen. Er is wel een keuze gemaakt welke gerechten we in welke outlet zouden serveren en zullen dit ook agenderen in onze zomerevaluatie.
Wij kijken er naar uit u wederom te mogen begroeten.
Monique van der Wildt directie assistent

Beoordeeld op 13 juli 2020 via mobiele applicatie

Onze 25 jarig huwelijksdag hier gevierd met ons 2en. Wat een geweldig hotel. Ontvangst prima. Kamer zeezijde was gewoon echt goed. Alles was aanwezig. Bediening was echt top. En je komt niets te kort. Voor ons waren het topdagen. Heel attent was het kaartje op de kamer ivm ons 25 jarig huwelijk.

Beoordeeld op 8 juli 2020 via mobiele applicatie

Wat was het fijn om ook dit jaar hier weer geweest te zijn. Weer genoten van het uitzicht over de zee en de lekkere etentjes in de verschillende restaurants van dit hotel. Personeel heel klantvriendelijk en prijs/kwaliteit ok.
Tot de volgende keer!