Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Ik ga graag naar mooie strandresorts in Zuid-oost Azië en een van de weinige hotels in Nederland die mij daar aan doet denken is Huis ter Duin. Geweldig dat we upgrade naar zeezicht kregen. Ontbijt is de prijs zeker waard. Mijn moeder was jarig en het management had daar aan gedacht door middel van een cadeautje met chocola. Zeer attent! Hele hotel is zeer luxe en gerenoveerde kamers zijn ook fijn. Ik heb al weer geboekt voor dit jaar.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel, vriendelijk personeel, dicht bij het strand en goede service. Zeker een aanrader.
Gastvriendelijke receptie. Willen alles voor je doen. Kamers zien er netjes en verzorgd uit. Op zondag uitcheken kan tot 1100 uur wordt het later is geen probleem, auto kan gepakeerd blijven die dag. Goed hotel komen zeker terug

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 1 maart 2019

gelukkig gereserveerd voor de lunch want op die mooie zonovergoten februari dag was het Breakersbeachhouse bom vol.
de op de kaart genoteerde garnalen kroketten (van Holtkamp) waren uiteraard uitstekend, alleen misleidend was de bijvoeging van het garnituur " aardappel salade van opperdoes" en garnalen. Geen extra garnaal te bekennen en de uitleg van de ober was dat die in de kroket zaten, hetgeen nogal logisch is voor een garnalen kroket, maar geen extra garnalen als garnituur en de aardappel salade zat verscholen in 2 kleine balletjes die op het boterhammetje lagen. Al met al een toch ietwat vertekend beeld van de werkelijkheid.

Datum van verblijf: februari 2019
Huisterduin, Manager van Grand Hotel Huis Ter Duin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2019

Geachte heer, mevrouw, dank voor uw bezoek aan Breakers. Uw kijk op de kaartomschrijving is duidelijk. En eerlijk gezegd vinden wij dat u gelijk heeft. Tussen de regels door begrijpen wij dat de lunch u wel goed gesmaakt heeft.
Dat is fijn. Wij nemen uw bevinding mee in de opmaak van de volgende kaart. Een goede week gewenst.

Vriendelijke groeten,

Grand Hotel
HUIS TER DUIN

Yuri Dries
F&B Service Manager

Beoordeeld op 12 januari 2019 via mobiele applicatie

Kamer met zeezicht geboekt. Terecht gekomen op de bovenste verdieping. Uitzicht is prachtig maar wat een oude zooi. Ontzettend gedateerd. Had zeker al 10 jr geleden gerenoveerd moeten worden.
De kamer was verre van schoon: op het bruine bedsprei lagen minstens 20 blonde haren van de vorige bewoner (of hond?)Ik heb zowel de badkamerdeur als de balkondeur even met een gastendoekje gepoetst. Bijgaand het resultaat. Om maar niet te spreken van de bloedvlekken die ik van de balkondeur af heb gepoetst. De zijkanten van het bed zijn ook het best in het donker te bekijken.
Nee bedankt maar ik slaap 100 keer liever thuis. Heel erg jammer dit.

Datum van verblijf: januari 2019
Monique v, Management assitant van Grand Hotel Huis Ter Duin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de moeite en tijd, die u genomen heeft om een review achter te laten. Het spijt ons zeer dat de kamer niet volgens onze standaarden zijn opgeleverd.
Helaas heeft de upgrade naar een suite niet de eerste indruk kunnen wegpoetsen en dat is erg vervelend.
Wij hebben uw bevindingen reeds in onze managementmeeting besproken om dit in het vervolg te vermijden.

Monique van der Wildt
Directie assistent

Beoordeeld op 7 januari 2019 via mobiele applicatie

Super vriendelijke ontvangst.
Zeer complete kamers. Er ontbreekt werkelijk niets. Service ook s’avonds dat ze komen vragen of je nog iets nodig hebt extra handdoeken of zo.
Ontbijt ook echt helemaal in orde.
Voldoende parkeer gelegenheid voor de deur.
Heerlijke sauna en zwembad.

Je loopt zo het strand op mag de auto fijn de hele dag laten staan .
Voor ons een dikke 9!

Datum van verblijf: januari 2019