6 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 124
TravelocityUS$ 122
Hotels.comUS$ 122
Beoordeeld op 28 november 2022 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk verblijf gehad van drie nachten. Bar is gezellig, personeel vriendelijk, ontbijt zeer uitgebreid en goed verzorgd. Wel wat druk in het weekend maar je kan niets anders verwachten. De kamer was keurig, iets gedateerd maar schoon en netjes. Ze zijn nog druk het hotel steeds verder op te frissen.

Zwembad is klein maar samen met de twee sauna’s heerlijk voor een dag met slechter weer. Een beetje onhandige binnenkomst als je jezelf nog moet omkleden maar met wat vindingrijkheid ook prima.

Ons hondje mocht ook mee, voor ons de reden om hier nu naartoe te gaan (mocht eerst niet). Extra kosten wel wat hoog (75 euro voor drie nachten) maar wij hebben dan ook een heel klein hondje van 4kg en maken die zelf schoon voor binnentreden en houden alles schoon.

Keurige parkeergarage.

Wij gaan zeker terug.

Beoordeeld op 26 november 2022

Geweldig,erg goede sfeer en het ziet er allemaal zo mooi uit
Ook de bediening is erg vriendelijk en de lokatie aan zee !
We hadden helaas geen tijd om gebruik te maken van de wellness ,de volgende keer

Beoordeeld op 23 november 2022

Heel fijn verblijf. Het hotel ligt op een perfecte locatie, op loopafstand van het strand en de winkels.
Alleen het bed was een beetje hard en het kussen erg plat
Het ontbijt was keurig verzorgd en we komen zeker terug

Beoordeeld op 20 november 2022

Hotel ligt op een mooie plek, alles was prima in orde Hebben een zeer prettig verblijf gehad .
Inrichting ook erg mooi art-deco . Benutting van grote garage helemaal super en zonder enig
Probleeem verlopen

Beoordeeld op 19 november 2022

Bij binnenkomst waren ze aan het boren in de liftschacht, ongelooflijke herrie, na lang onderhandelen stopte het boren eindelijk . 4 dagen geweest, 3 nachten, bed is zou niet verschoond worden als ik er niet iedere dag achter aan ging. Wilde mezelf s'middags om 16 uur even opfrissen , kamers waren nog niet schoon, geen schone handdoeken en bed niet opgemaakt/ verschoond ! Er zaten gaten in de handdoeken . Toen ik dat beneden bij de receptie aangaf zeiden ze doodleuk, de kamermeisjes werken to 17 uur !!. S'avonds wilden we een koffie latte macciatto bestellen de bar , kon niet want de machines staan s'avonds uit en wij in de bar hebben geen koffie machine !! Je kan dus na 18 uur geen kopje koffie drinken in de bar van het hotel !!
S'morgens tijdens het ontbijt stonden ze vrolijk te stofzuigen met veel lawaai !!. Als je dat aangaf bij de receptie, enige antwoord , is tijdelijk ken de bouw is over een paar maanden klaar . Mensen komen voor hun rust , en niet om in een bouwput te logeren waar je veel geld betaald voor boormachines die veelkabaal maken !!!!
Maar dat dringt niet tot hun door !! en interesseert ze ook niet !!