Beoordeeld op 22 september 2020

- onvriendelijk ontvangen bij het ontbijt
- Roomservice eten was niet afgedekt
- Bestek bij roomservice vergeten. Dit duurde vervolgens minimaal 5 minuten wanneer dit gebracht was. Het eten was al koud geworden
- Koelkast deed het niet

Datum van verblijf: september 2020
Radisson Blu, Marketing van Palace Hotel, Noordwijk Aan Zee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2020

Beste J.Lang 581415,

Jammer om te horen dat uw verblijf zo is gelopen. Wij zullen uw review bespreken met de verantwoordelijke voor het ontbijt en room service. De minibar zullen wij aangeven aan de desbetreffende afdeling. Graag zien wij u nogmaals terug in ons hotel! Met vriendelijke groet, Radisson Blu Palace Hotel team.

Beoordeeld op 21 september 2020

Super hotel op een mooie plek in Noordwijk. Ideale locatie voor een verblijf in Noordwijk. We hadden een ruime kamer op de 5e verdieping met uitzicht op zee. Goed bed, klimaat van de kamer was ook uitstekend. Personeel was erg vriendelijk en attent. Goede maatregelen rondom het Corona-virus. Ontbijtbuffet was heel uitgebreid en lekker. Kortom uitstekend verblijf gehad!

Beste Caroline van Buuren,

Bedankt voor de goed review en mooie woorden. Hopelijk zien we u nogmaals terug in ons hotel!

Met vriendelijke groet, Radisson Blu Palace Hotel team.

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Complimenten voor de service in het restaurant! Voor de rest kun je hier beter niet zijn; je wordt behandeld als vee, men is er niet voor de klant. Ook met coronamaatregelen hoeft ontbijt niet zo ongezellig te zijn.

Datum van verblijf: september 2020
Sophie Prins, Marketing van Palace Hotel, Noordwijk Aan Zee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2020

Beste Melder54,

Bedankt voor de review, Wij vinden het heel jammer dat u het ontbijt zo heeft meegemaakt. In verband met corona mogen onze medewerkers weinig contact met de gast hebben waardoor het misschien inderdaad zo kan aanvoelen zoals u het beschrijft. Wij hopen toch dat voor de rest van het verblijf alles naar wens was en ontvangen u graag nogmaals in ons hotel! Met vriendelijke groet, Radisson Blu Palace Hotel team.

Beoordeeld op 19 september 2020

Geweldig hotel, voor herhaling vatbaar! Vriendelijk personeel, behulpzaam en attent. Ook parkeren was goed geregeld, de auto stond er veilig en met de lift was de kamer snel te bereiken, zodat we eerst konden inchecken en de bagage daarna konden ophalen, zonder ver te hoeven lopen.

Beste Stoboer,

Bedankt voor het geven van een review. Goed om te horen dat alles tijdens uw verblijf naar wens was en graag zien we u nogmaals terug in ons hotel! Met vriendelijke groet, Radisson Blu Palace Hotel team.

Beoordeeld op 18 september 2020

Voor een dagje aan zee een mooie uitvalsbasis. Alles binnen handbereik. Fantastische douche in de badkamer. Die wil ik zelf ook! Goed onderhouden hotel met alles wat je er van mag verwachten. jammer dat het dekbed niet groot genoeg was voor ons bed.

Beste R.Peeters,

Fijn dat uw verblijf naar wens was in ons hotel, graag zien we u nogmaals terug in ons hotel! Met vriendelijke groet, Radisson Blu Palace Hotel team.