Beoordeeld op 18 september 2020

Het hotel ligt op een goede locatie, is schoon en wij hadden een ruime kamer. Prima hotel, maar de inrichting, met name van de algemene ruimtes, is echter wel oudbollig. De ontbijtruimte was ronduit ongezellig.

Kamertip: Een Senior-kamer, biedt lekker veel extra ruimte. Probeer een kamer met zeezicht te krijgen.
Datum van verblijf: september 2020
Radisson Blu, Marketing van Radisson Blu Palace Hotel, Noordwijk Aan Zee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2020

Beste Geneugten, fijn om te lezen dat alles zo naar wens was. We hebben inderdaad op een aantal plekken traditionele inrichting. Paar jaar geleden hebben we de bar volledig verbouwd. We hopen snel aan andere plekken te kunnen beginnen.. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen bij ons! Met zonnige groet, het Radisson Blu Palace Hotel

Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Periode 8/9 t/m 11/9/2020 verbleven wij daar. Top locatie. We kregen kamer 1104 ergens in een hoek begane grond uitkijken op de parkeerplaats winkelcentrum. Ivm Corona kijk je alles na. Ik vond het nogal stoffig, ONDER het bed en de meubels. Raam , deur en balkon VIES! Badkamer en bed goed. Later bleek van de 6 stopcontacten maar 2 te werken. We zijn verhuisd naar kamer 1106.. uitkijken op glasbak container daar ook t zelfde stoffig. Omdat we 3 dagen verbleven merk ik wel dat er alleen aandacht aan badkamer en bed werd besteed. Kantjes aflopen Stofzuigen en stoffen. Erg jammer. IK KREEG HET GEVOEL DAT FACILITAIR PERSONEEL ZOVEEL
MINUTEN INGECALCULEERD WORDT PER KAMER. De Nespresso cups werden niet bijgevuld en ook de douche assortiment... wat erg jammer is. Voor parkeren €25 per dag mag t wel minder gezien de krappe plaatsen. En voor de prijs van €150 ( zonder parkeren) mag t toch wel beter. Zwembad reserveren, dat was super. Ontbijt was GOED!

Datum van verblijf: september 2020

Beste Soeranie, dank u wel voor het delen van uw ervaringen. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan de housekeeping. Onze excuses voor het ongemak, dit had absoluut niet mogen gebeuren en nemen we hoog op. We hopen nog eens te mogen verwelkomen met een verblijf dat 100% tevreden is! Met zonnige groeten, het Radisson Blu Palace Hotel

Beoordeeld op 11 september 2020

Top hotel alles goed onder controle. Coronaveilig hotel ligt mooi centraal bij strand. Parkeren ruim kamers schoon genoeg desinfectie wat betreft corona. Vriendelijke bediening goed bereikbaar met de auto en ook over.

Datum van verblijf: september 2020

Beste eschluper, heel veel dank voor het delen van uw positieve ervaringen. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen bij ons! Met zonnige groet, het Radisson Blu Palace Hotel

Beoordeeld op 27 augustus 2020

Bij het inchecken bleek onze kamer niet gereed dus upgrade naar bussines suite. Ruime kamer met bed in nis. Erg warm. Niet gelezen maar receptioniste zei “staat duidelijk geen airco airco maar klimaatcontrole “ Volgende dag netjes opgelost andere kamer. Lekker ruim betere ventilatie. Zwemmen wel even boeken maar dan prive-zwembad voor 3 kwartier. Prima opgelost. Personeel, vriendelijk. . Ontbijt in erg ongezellige zaal, sober buffetje in de rij staan voor koffie 1 apparaat. zeker niet de moeite waard. Genoeg leuke gezellige plekjes in Noordwijk voor een wel uitgebreid gezellig ontbijt. Parkeren duur 24 euro Per nacht maar wel heel makkelijk. Parkeergarage onder het hotel. Restaurant alleen voor lunch bezocht was oké. Conclusie: leuk hotel vlak bij centrum en strand, ruime kamers. Fijn zwembad. Minpunt het ontbijt. Ondanks de Corona maatregelen moet dit zeker beter kunnen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Radisson Blu, Marketing van Radisson Blu Palace Hotel, Noordwijk Aan Zee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020

Beste Ingrid,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review! Heel fijn voor ons om uw ervaringen te lezen.
Fijn dat de kamer naar wens was. Het klopt dat wij Climate Control hebben en geen airco.
Het ontbijt is inderdaad een uitdaging tijdens Covid-19. Wij zijn genoodzaakt ontbijt te serveren in verschillende ruimtes om zo de 1,5m afstand te garanderen. Het ontbijtbuffet proberen wij zo compleet mogelijk en zeker ook hygiënisch mogelijk om te zetten. Dat is inderdaad anders dan anders en we blijven zoeken naar de juist producten en presentatie. De prijs die u aangeeft voor het parkeren klopt, dat is goedkoper dan het betaald parkeren op straat en uw auto staat veilig, overdekt en verwarmd in de garage :)

Wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen in ons hotel!
Warme groet

Beoordeeld op 14 augustus 2020

Schone grote kamer en vriendelijke mensen. Go Robert!
Het ontbijt was prima en ‘s avonds kun je een lekker drankje drinken in de luxe lobby. De lift was supersnel, de parkeergarage lekker koel. Niet verkeerd tijdens deze hittegolf.

Datum van verblijf: augustus 2020
Radisson Blu, Marketing van Radisson Blu Palace Hotel, Noordwijk Aan Zee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2020

Heel veel dank voor het delen van uw ervaringen. Altijd leuks als onze medewerkers in het zonnetje gezet wordt. We geven uw complimenten door aan ons hele team, en in het bijzonder natuurlijk aan Robert. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen bij ons in het hotel. Met vriendelijke groet, het Radisson Blu Palace team