Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
Algotels
travelup.com
eDreams
alle 7 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (905)
Beoordelingen filteren
905 resultaten
Waardering van reizigers
406
300
124
31
44
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
406
300
124
31
44
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 905 beoordelingen
Beoordeeld op 31 juli 2021 via mobiele applicatie

Pluspunten: Mooie, grote kamer. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Klachten werden serieus genomen en opgepakt. Toplocatie. Mooie lobby.
Minpunten: sauna is absoluut vergane glorie. Erg verouderd. In het zwembad (en de rest van het hotel ook) ontzettend druk met rondrennende kinderen. Ontbijtbuffet was uitgebreid, maar matige kwaliteit. Bij alle 5 de restaurants geen vegan opties. Ze mogen wel wat beter met hun tijd meegaan.

Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Elinemelchers
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 20 juli 2021 via mobiele applicatie

Het bekende hotel ligt geweldig centraal op de boulevard van Noordwijk. Dat is echt een voordeel. Parkeren kan bij het hotel voor een kleine 35 euro per dag handig, maar hoort dit niet bij de service?

De entree is chique en ruim, bij de incheck een vriendelijke jongeman die ons enkele formulieren liet tekenen mbt Corona regels en anti rookbeleid en boven op de kamerprijs van 236 euro per nacht een borg van 600 euro liet afrekenen. Echt jammer dit. Wij hadden dat echt niet verwacht en eigenlijk nog nooit meegemaakt. “ Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten”.

Onze kamer lag in de linkervleugel met uitkijk op een plateau met wat airco units en was/ is gedateerd. Bruin en beige heeft de boventoon. Verder prima kamer voor de overnachting.

De gangen zijn net als de kamers gedateerd en op enkele plaatsen zijn de muren beschadigd. Jammer! En overal die vloerbedekking!

Niet alles is zo somber:) Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam en ‘t ontbijt is rijkelijk verzorgd.

Tip: probeer met een top imago en prijs nog altijd de verwachting van de gast te overtreffen.

Kamertip: Parkeren kan het beste op de parkeerplaats ipv in de parkeergarage. Scheelt 15 euro per dag.
Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank hr2710
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 16 april 2021

In december 2020 heb ik een arrangement geboekt voor 24 april 2021. Op 15 april, dus slechts 9 dagen vantevoren, kreeg ik te horen dat Hotel van Oranje besloten had de prijs van mijn verblijf met bijna 30 (!) procent te verhogen. Bij reserveringen aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga, volgens mij hadden wij een overeenkokmst. Maar de (onvriendelijke) mevrouw bleef herhalen dat men vanwege Corona de prijs verhoogt. op dit moment is Corona al een jaar in Nederland bekend (misschien niet in Noordwijk?), dus een dergelijke last-minute actie is in mijn optiek niet gerechtvaardigd. Ik denk dat een dergelijke ongefundeerde actie niet rechtsgeldig is. Maar eerlijk gezegd heb ik er al lang geen zin meer in en heb ik mijn boeking geannuleerd. Ik heb in het verleden regelmatig in Hotel van Oranje verbleven. Daar zal het bij blijven. Wat een kruideniers mentaliteit van een dergelijk pretentieus 5-sterren hotel ....

Datum van verblijf: april 2021
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank rolanddep
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Front Office Hotel van Oranje, Guest Services / Front Office van Hotel van Oranje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2021

Geachte Roland,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit onder onze aandacht te brengen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is en komen graag in contact met u om in gesprek te gaan over een eventueel volgend verblijf. Wij hopen dat u ons een kans geeft om u een vorstelijk verblijf te bezorgen in Hotel van Oranje.

met vriendelijke groet,

K van Leeuwen
FO Supervisor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 december 2020

Onlangs hebben mijn vrouw en ik een reservering gemaakt bij hotel va Oranje. Wij hebben een suitekamer geboekt en verbleven hier in het weekend van vrijdag 30 oktober tot zondag 1 november. Wij besloten een negatieve beoordeling te plaatsen, omdat ze niet eens reageren op de e-mails die wij hebben gestuurd met klachten. De suite voldeed absoluut niet aan onze verwachtingen voor een vijf sterren hotel zoals wij dit gewend zijn.

In de foto's is te zien dat de badkamer erg vies is en de deuren van de douchecabine kapot zijn. Het water liep moeilijk weg, alles zat onder de kalk/viezigheid en het water stond tijdens het douchen altijd tot onze enkels. In de foto's is te zien dat de kamer erg vies is, maar ook dat de tafel stuk is. Mijn vrouw legde haar tas op tafel en deze miste haar voet net toen het viel doordat de plaat los zit. Toen wij de airconditioner aan zette kwam hier een stinkende brandgeur uit.

De gepaste afstand werd in het restaurant niet bewaard, en dat vinden wij erg zorgwekkend in deze tijd. Het voldeed niet aan de 1,5 meter afstand, zoals te zien is op de foto.

Wij zijn diep teleurgesteld, vooral mijn vrouw kon niet genieten van het verblijf in de suite, door deze teleurstellende ervaring.

Datum van verblijf: oktober 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Geza_Monika
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 24 oktober 2020

Prachtig hotel gelegen op een toplocatie. Bij aankomst werden we direct verwelkomt met een drankje. We moesten niet wachten en konden direct inchecken, waarna onze wagen werd uitgeladen en in de garage werd gezet.
De kamers zijn ruim en zeer mooi ingericht met een mooie grote badkamer voorzien van alle luxe. Het ontbijtbuffet is zeer gevarieerd en lekker.
Niet enkel de kamers maar ook de restaurants en bars zijn van een zeer hoog niveau.
Het personeel is super vriendelijk en niets is hen teveel.
Ook bij het uitchecken moesten we niet wachten en werd de wagen terug voorgereden. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: september 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank MisterX92
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken