Beoordeeld op 20 september 2020

Fantastisch hotel! Super vriendelijk personeel! Bij aankomst al een erg warm welkom, bedden zijn erg comfortabel en mooie kamers. Ontbijt was royaal en ook erg vriendelijk personeel! Noordwijk zelf is ook leuk, erg veel te doen!

Beoordeeld op 20 september 2020

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Goed geslapen, heerlijk gegeten en daarbij vriendelijk geholpen door Berho! Noordwijk is een heerlijke plek voor een weekendje weg, je bent er echt even helemaal uit!

Beoordeeld op 18 september 2020

Met 4 vriendinnen 2 nachten in dit hotel. Echt geweldig, een luxe. Goed bed, schoon, leuke bars, terrassen en restaurants. Vooral Huub was een echt gastheer en heeft ons verblijf nog aangenamer gemaakt. Het ontbijt was een buffet, met in acht neming van de regels, zeer goed geregeld.
De 1ste dag naar de middag voorstelling van Soldaat van Oranje, ongelofelijk mooi, de avond gegeten in Beach Club O, tegenover het hotel, heerlijk. De 2de dag gefietst door de duinen naar Zandvoort, prachtige fietstocht. Elektrische fietsen geboekt bij het hotel. De avond gegeten in het Steak house van het hotel, ook heel goed. We hadden graag in het Aziatische restaurant gegeten maar dat was al vol geboekt. We hebben genoten!

Beoordeeld op 15 september 2020 via mobiele applicatie

Wij vinden dit hotel geen 5 sterren waard. Bij de aankomst een half uur bij de receptie moeten wachten vanwege drukte, kamers waren nog niet klaar: nog een keer een half uur moeten wachten om de keycard op te halen.

Het hotel heeft duidelijk een frisse wind nodig: alles is gedateerd. De kamers die wij hadden waren ingericht voor bejaarden, met noodtrekkoord aan toe.

Onder het hotel zit een restaurant met de uitstraling van een louche club.

Wat wel erg goed was en het gemiddeld maakt: ontbijt, de bedden, het zwembad en de locatie, hygiëne.

Kortom: verwacht niet te veel, dan kan het alleen maar meevallen. Geen aanrader voor jongere mensen zoals ik (38).

Beoordeeld op 13 september 2020

ruim en luxueus hotel , zeer vriendelijke staf. ontvangst met een glaasje,
prachtige, ruime zeer verzorgde kamers met alle comfort
sauna, zwembad en heerlijke restaurants; keuze uit vijf verschilllende zaken, een gezellige bar en pal op het strand