Beoordeeld op 15 juni 2020 via mobiele applicatie

Genoten van een nachtje weg in Noordwijk en dat is ons in deze coronatijd absoluut niet tegengevallen.
Ontvangst hartelijk, vriendelijk personeel, hygiëne van het hotel top, kamer dik in orde , bed was hemels! Jammer alleen dat er niets in de minibar stond.. dat zijn we niet gewend in een 5 sterrenhotel.
Ontbijt opgedeeld in shifts ivm 1,5 meter maatregelen.
Helaas volgden veel gasten de aanwijzingen van het personeel niet op en kwamen te dicht bij elkaar in de buurt (ook (keuken)personeel naar gasten).. misschien is dat een stukje positieve feedback wat ik kan meegeven om hier nogmaals kritisch naar te kijken. Ontbijt zelf was heel goed verzorgd.
We waren verder trouwens supertevreden en komen hier graag weer terug!!

Datum van verblijf: juni 2020
Emiel G, Manager van Hotel van Oranje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2020

Wat fijn om te lezen dat het verblijf zo naar wens is geweest. Heerlijk om er weer tussenuit te zijn he? De minibar is ook een maatregel die bij het corona tijdperk hoort. Hopelijk is het snel weer bij het oude.

Graag tot de volgende keer!

Beoordeeld op 14 juni 2020

Veel van verwacht, maar de teleurstelling begon al onderweg. We kregen een appje dat we pas om 5 uur konden inchecken en de bagage in de auto moesten laten..... Dat voelt niet goed. Dat je niet iedere avond nieuwe lakens krijgen kun je zelf kiezen vanuit environment perspectief, maar het bed niet opmaken en de kamer niet opruimen/schoonmaken was ook teleurstellend. Nu zelf maar gedaan.
Restaurants, ontbijt en vriendelijke medewerkers maken een hoop goed. Maar teleurstelling overheerst. Volgende keer maar weer naar HtD.

Datum van verblijf: juni 2020

Wat vervelend om te lezen dat het verblijf is tegengevallen. Normaal zijn onze kamers op tijd klaar en krijgt u dagelijks service. Doordat het schoonmaken van de kamers nu extra tijd vergt hebben wij ons vergist in de extra tijd die nodig was om alle kamers op tijd schoon te maken. Daarop hebben wij besloten elke gast een berichtje te sturen zodat u op de hoogte bent. Onze excuses dat u daar hinder van heeft gehad. Wij hadden dit zelf ook liever anders gezien en realiseren ons dat het niet gastvrij overkomt. Inmiddels zijn wij hierop voorbereid en zijn de teams aangepast.

Beoordeeld op 5 juni 2020 via mobiele applicatie

Na de lockdown mochten we weer weg. Geen Spanje om ons 5 jarig huwelijk te vieren dan maar Noordwijk aan Zee. Wat hebben we genoten van ons 3 daags verblijf. Echt iedereen is vriendelijk in het hotel. De RIVM richtlijnen worden goed nageleefd en alles is super schoon. De kamer was ruim en had alles wat je nodig hebt. We hebben heerlijk gezwommen in het golfslagbad. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, verse jus, zalm en bubbels. Ik hou ervan . Het diner is erg goed, vooral de curry en zeebaars filet sprongen eruit. Per app kun je uit checken. Super snel en efficiënt. Enige tip: het wijn arrangement kan beter. 2 dagen achter elkaar veel dezelfde wijn. Mag de pret niet drukken. Oh ja beach club O is ook zo goed. Gaan dus!

Datum van verblijf: juni 2020
Emiel G, Manager van Hotel van Oranje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2020

Wat vervelend dat de trip naar Spanje niet kon doorgaan, maar goed om te lezen dat het verblijf in Noordwijk aan Zee dit toch een beetje heeft kunnen goedmaken. Tot volgend jaar?

Beoordeeld op 9 mei 2020 via mobiele applicatie

Na ‘Corona-lockdown’ als eerste gasten met gezin heel gastvrij onthaald. Upgrade gekregen en heerlijk genoten van al het goeds dat dit tophotel te bieden heeft! Helaas zwembad nog gesloten maar verder helemaal top en super eten.

Datum van verblijf: mei 2020
Emiel G, Manager van Hotel van Oranje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2020

Hartelijk dank voor uw bezoek afgelopen weekend. Bijzonder om na zo'n lange tijd weer heerlijk eruit te zijn he? Fijn dat het verblijf naar wens is geweest en goed nieuws ..... het zwembad is vanaf vandaag ook weer geopend. De sauna blijft volgens de richtlijnen nog gesloten tot 1 september, maar zwemmen kan inmiddels ook weer.
Wij kijken er naar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 2 maart 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is van binnen erg mooi en luxe. De ontvangst was hartelijk en voor een (fikse) upgrade kreeg ik een mooie kamer met uitzicht op zee en een king size bed. Ik heb alleen gebruik gemaakt van het zwembad, dat was mooi en leuk als de golfslag aan stond. Ik vond het aan het eind van de dag alleen niet erg goed schoongemaakt; veel haren op de grond enzo. De volgende ochtend was het een stuk beter.
Omdat ik alleen was en het weer slecht was, koos ik voor een vd restaurants bij de hotel, in dit geval Oriënto. Lekkere kroepoek vooraf en lekker hoofdgerecht (gamba’s) en het dessert (kokoswafeltje) was ook lekker, maar heel erg klein en voor de prijs ook weer niet zo bijzonder. Ten slotte een thee, waar ik €7,50 voor heb betaald. Ik had er meteen over moeten klagen, maar deed dat volgende ochtend pas bij de hotelreceptionist; zij zou het doorgeven. Jammer dat het niet werd rechtgezet, want dit was duidelijk een fout. Maar goed, uiteindelijk was het een fijn en ontspannen verblijf in dit hotel, maar ik zou de volgende keer verder op de boulevard kijken voor andere, wat redelijker betaalbare restaurantjes.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde alleen
Emiel G, Manager van Hotel van Oranje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Hartelijk dank voor uw verblijf van afgelopen week en uw feedback daarop. Wij hebben de door u aangegeven punten doorgestuurd naar de betreffende afdelingshoofden. Inmiddels is dit ook besproken en zijn de nodige aanpassingen gemaakt om herhaling te voorkomen.

Wij hebben dit jaar een aantal interessante jubileumaanbiedingen, welke wellicht goed van toepassing kunnen wijn bij een volgend verblijf. Hopelijk tot snel!