Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel, goede ligging midden in Noordwijk en aan het strand. Mooie schone kamer, mooi zeezicht uitzicht. Echt goed is het ontbijt buffet, veel keuze, goede champagne. Verder een prima zwembad erbij.

Datum van verblijf: juni 2018
Maudy R, Front Office Manager van Hotel van Oranje - Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2018

Beste Dirk v,

Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij zijn blij te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en tevreden bent met onze faciliteiten.
Wij hopen u snel terug te zien in Noordwijk aan Zee!

Beoordeeld op 4 juni 2018

Een weekendje weg. Gekozen voor pure luxe. En we zijn niet teleurgesteld. Bij aankomst waren de kamers niet nog niet klaar. De bagage werd aangenomen, plus een drankje in de bar aangeboden. Na een half uurtje waren ze klaar, en alles werd naar de kamers gebracht, zelfs inclusief waterbak voor de hond.
Kamers ruim en zeer comfortabel, een mix van klassiek en modern. Uitstekend bed.
Wil je 's avonds nog wat drinken, dan zijn er twee bars, de ene wat moderner en de ander (de Bentley bar) wat klassieker. Heerlijk genoten van een drankje.
Het ontbijt is zeer uitgebreid en van hoge kwaliteit
Het personeel is vriendelijk en zeer attent, je voelt je echt een gast. Complimenten.
Al met al is er maar één conclusie mogelijk: Top.

Datum van verblijf: juni 2018

Beste Eddy J,

Hartelijk dank voor uw review!
Wij zijn blij te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft genoten van al onze faciliteiten.
Wij hopen u bij een volgende gelegenheid weer te mogen ontvangen in Hotel van Oranje - Autpgraph Collection.

Beoordeeld op 1 juni 2018

Prachtig hotel aan de boulevard van Noordwijk. Hebben er heerlijk geluncht. (Was wel rommelig, 1 van de 4 gerechten was fout, wat echter meteen hersteld werd en er werd een keer het drinken vergeten). Voor het vertrek nig even naar het toilet. Deze zijn wel zeer gedateerd. Damestoilet was redelijk schoon, echter het herentoilet was gewoon vies. Jammer want dir was toch een beetje een domper.

Datum van verblijf: mei 2018
HotelvanOranje, Executive Assistant van Hotel van Oranje - Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2018

Beste astrid201811,

Fijn om te lezen dat u heeft kunnen genieten van een heerlijke lunch in ons hotel.

Tot onze spijt bleek de hygiene van het herentoilet ontoereikend, waarvoor wij u alsnog onze welgemeende excuses aanbieden.

Wij hopen dat deze laatste indruk u niet zal weerhouden ons weer te bezoeken wanneer u nogmaals een bezoek brengt aan Noordwijk aan Zee.

Ceciel Warmerdam
Executive Assistant
c.warmerdam@hotelsvanoranje.nl

Beoordeeld op 25 mei 2018

Super goed hotel met vriendelijk personeel en prachtige kamers. Echte verwennerij. We hebben een aantrekkelijk arrangement geboekt dus de prijs kwaliteit was meer dan in orde. Wel jammer dat je bij een 3 gangendiner ( binnen het arrangement) brood, aardappeltjes en groente bij moet kopen. Dat hoort toch gewoon bij het halfpension menu? Als we dit niet genomen hadden dan waren we niet verzadigd geweest. Het eten was lekker.

Beste Mjhuisken,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met betrekking tot uw recente verblijf in Hotel van Oranje - Autograph Collection.
Wij zijn blij te horen dat u heeft genoten van onze faciliteiten, maar zien ook dat er ruimte is voor verbetering met betrekking tot het menu in een van onze restaurants. Graag informeer ik u dat uw ervaringen gedeeld zijn met de Restaurant Manager met als doel de service te optimaliseren.

Wij hopen u bij een volgende gelegenheid weer te mogen verwelkomen in Noordwijk aan Zee!

Beoordeeld op 22 mei 2018

Wat een mooi hotel is dit ! Door een computercrash bij Huis ter Duin kon dat helaas niet doorgaan. Maar zij hadden voor ons een vervangend hotel geboekt. Van Oranje. Prachtige kamers, zeer schoon. Met een fitness ruimte, sauna en zelfs een golfslagbad. Het grootse golfslagbad in een hotel, van Europa. Een bar, diverse restaurants, super vriendelijk personeel, kortom een aanrader. Het ontbijt was superieur. Het kost wel iets meer dan een "gewoon" hotel, maar daar krijg je toch wel wat voor terug. Direct aan zee. Parkeren naast de deur. Als je elkaar eens wil verassen moet je dit toch eens doen.

Kamertip: Natuurlijk blijft zeezicht het mooist, vind ik.
Datum van verblijf: mei 2018
Lysanne B, Front Office Supervisor van Hotel van Oranje - Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Geachte 54ron1961,

Hartelijk bedankt voor uw recente bezoek en uw positieve review.

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en al onze faciliteiten. Wij zullen uw complimenten betreft ons vriendelijk personeel delen met het gehele team.

Wij hopen dat wij u bij uw volgende bezoek aan Noordwijk aan Zee weer in ons hotel mogen ontvangen.

Lysanne Burgers
Front Office Supervisor