“Leuke locatie, lekker eten!”
Beoordeling van Strandpaviljoen de Zeemeeuw

Strandpaviljoen de Zeemeeuw
Geclassificeerd als nr. 22 van 114 Restaurants in Noordwijk
Keukens: Nederlands, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: STRANDPAVILJOEN De Zeemeeuw is een strand-restaurant in NOORDWIJK die het hele jaar geopend is, dagelijks vanaf 9.00 Uur. De sfeervolle inrichting in dit strandpaviljoen geeft de gasten tijdens lunch of diner een echt 'gezellig uit eten' gevoel. Het paviljoen heeft niet alleen veel knusse hoekjes, maar is ook speciaal gebouwd voor de ontvangst van groepen voor een lunch, brunch, High Tea, Afternoon Tea, High Wine, buffet, BARBECUE (BBQ), diner, feest of beach event. De Zeemeeuw is een officiele TROUWLOCATIE en menige BRUILOFT wordt bij ons gevierd. Ook voor uw BEDRIJFSUITJE, VERGADERING of FEEST vindt u bij ons wat u zoekt.
1 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke tent, indeling is ook erg sfeervol. Het eten was lekker, maar niet bijzonder, beetje aan de weinige kant. Bij een sashimi voorgerecht is drie miniscule plakjes vis zeer karig. Bediening was erg saai, kon geen lachje vanaf, dat is wel een verbeterpunt. Verder leuk voor een simpele lunch of diner!

Datum van bezoek: oktober 2020

23 september 2020 beoordeeld

Wij hadden al gereserveerd en konden kiezen uit een tafel in de zon of lekker in de schaduw. Samen héérlijk genoten van onze lunch met uitzicht op de zee. Zéér vriendelijk personeel en een uitstekende bediening. Een prima kaart, en lekker gegeten met een zalige wijn, de tafel was keurig met grote "placemets" bedekt, dus hygiënisch en keurig gewerkt volgend de regels van het R.I.V.M.! De vissoorten waren héérlijk met héél véél groentes en advocado en een bijzondere dressing, werkelijk top! Wij komen zeker nog nog een keer terug.

13 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De baas heeft de mooiste plek op het terras. Alleen, als hij er niet is, mag niemand op zijn plekje zitten. Beetje jammer baas, verder leuke tent. Lazy sunday ontbijt erg goed voor weinig!

8 september 2020 beoordeeld

Goede kaart, ook voor vegetariërs en veganisten, vriendelijk personeel, gezellige aankleding en heerlijk eten!

6 september 2020 beoordeeld

Goeie bediening. Jammer genoeg kon die niet voorkomen dat e.e.a. behoorlijk mis ging. Daarnaast zijn de planken tafels, met kieren en gaten, leuk voor het oog, maar erg hygiënisch is het niet. de kruimels en zaadjes van de vorige gasten zitten tussen de kieren en in de gaten zit het vuil van enige weken lijkt het. Het eten was redelijk goed, mijn kogelbiefstuk goed medium gebakken. Daarbij voor 5 mensen 2 mandjes met vlaamse frieten. Weinig tot geen groente op het bord erbij, wat meegebakken courgette, worteltje en tomaatje. De saus, die overigens bij een ander gerecht hoorde, was daarentegen geweldig. Jammer dat er teveel kant en klaar op het menu staat en weinig tot geen aanpassingen mogelijk zijn.

Reizigers die Strandpaviljoen de Zeemeeuw bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland

In Strandpaviljoen de Zeemeeuw geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.