“Constante kwaliteit en service”
Beoordeling van Beach Club Bries

Beach Club Bries
Geclassificeerd als nr. 14 van 116 Restaurants in Noordwijk
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
22 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier al vele jaren. Altijd correcte keurig verzorgde bediening, niet te opdringerig. Eten beslistt niet goedkoop maar wel waar voor je geld! Wij hadden oesters, gyoza, linguine en bisque d'homard. Daarbij uitstekende pinot grigio. Hulde!

Datum van bezoek: maart 2022

19 maart 2022 beoordeeld

Koude garnalen, hamburger niet lekker, friet alleen kleine stukjes en niet warm. Het personeel was opdringerig en kwamen elke 5 minuten kwamen vragen of we nog wat wilde eten of drinken. Daarbij betaal je de hoofdprijs voor dit alles! We hadden aan vrienden voorgesteld hier te eten, maar ik schaamde me voor onze keuze.

Datum van bezoek: maart 2022
20 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een strandwandeling is het prima toeven in deze gezellige beach club. Vriendelijke bediening. Goede cappuccino met een erg lekker stuk brownie erbij.

Datum van bezoek: februari 2022
22 augustus 2021 beoordeeld

Twee weken geleden was er helaas geen plek in het restaurant. Ik werd doorverwezen naar het selfservice restaurant. Daar was keuze uit een beperkt aantal gerechten. Gezien de prijzen verwachtte ik restaurantkwaliteit en ik besloot te bestellen. Ik koos de fish and chips voor 16,50 euro. Helaas moet ik dit echt beoordelen als cafetariakwaliteit. Het werd ook nog eens geserveerd op een plastic bord. Zo ook de rosé in een plastic bekertje. Met de spa blauw totaal 24 euro. Je kunt hier informeel eten op een leuke strandlocatie, maar voor deze prijs zou ik een volgende keer toch echt even verder kijken en een ander plekje in een goed restaurant zoeken.

Datum van bezoek: augustus 2021
14 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een weekendje Noordwijk. We besloten het ontbijt bij Bries te doen en daar zittende ook besloten direct te reserveren voor het diner. Zowel het ontbijt als het diner was lekker en smaakvol! Bediening loopt er netjes bij en de zaak ziet er verzorgd uit. Een klein puntje van aandacht: zorg dat de handzeep ten alle tijden goed is bijgevuld. De handgel was er overal wel voldoende en die rook ook nog eens heerlijk.
Wij komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Beach Club Bries bekeken, bekeken ook

In Beach Club Bries geweest? Deel je ervaringen!