“Wederom een avondje heerlijk genieten!”
Beoordeling van Bij Raggers

Bij Raggers
Reserveren met
Bij Raggers is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 126 Restaurants in Noordwijk
Keukens: Nederlands
7 november 2016 beoordeeld

We hebben afgelopen zaterdag weer heerlijk genoten! Veel dank Cor en Sjaan, de gerechten waren verrassend en daarbij voortreffelijke wijnen.

31 oktober 2016 beoordeeld

We hebben zondag 30 okt 2016 gegeten in Bij Raggers.
Ik heb vrienden uitgenodigd , die hebben heerlijk gegeten.
Helaas had ik een migraine aanval en kon niet eten.
Ik ben geweldig opgevangen door de eigenaresse en het personeel. Zeer betrokken en lief.
Super gegeten volgens mijn gasten en man. We komen zeker terug om het een keer over te doen. Top restaurant met super bediening!

11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Cor heeft weer voortreffelijke gerechten gemaakt. Het was weer smullen geblazen. Ook de bijpassende wijnen waren weer voortreffelijk met een goede uitleg van Sjaan. Iedere keer is het hier weer genieten van de goede smaken.
Zeker een aanrader. Als wij in Noordwijk zijn altijd even dineren bij Raggers.
COR ik vind dat je wel een ster verdient.

25 september 2016 beoordeeld

Cor kookt de sterren van de hemel en Sjaan heeft overal een voortreffelijke wijn bij.
Het is voor ons altijd een avond genieten op top niveau

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf zalm. Viel een beetje tegen. Hoofdgerecht griet en coquilles. Super lekkere coquilles. Griet een beetje te gaar/ iets droog. Dessert kaasplankje met port. Erg lekker en veel keus. Bernardus chardonnay was top

Reizigers die Bij Raggers bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland

In Bij Raggers geweest? Deel je ervaringen!