“Wederom een avondje heerlijk genieten!”
Beoordeling van Bij Raggers Restaurant

Bij Raggers Restaurant
Reserveren met
Bij Raggers Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 126 Restaurants in Noordwijk
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Culinair genieten BIJ RAGGERS, het "Pareltje" van de Noordwijkse Boulevard Laat u verwennen en geniet van de smaakvolle gerechten. Patron Chef-kok Cor Raggers werkt uitsluitend met dagverse / seizoensgebonden producten. U wordt gastvrij ontvangen door Gastvrouw Sjaan Raggers en haar team. Zij zullen met grote inzet zorgen voor een avond culinair genieten, met prachtige wijn - spijs combinaties Dit alles in een stijlvol restaurant waar veel zorg aan het interieur en decoraties wordt besteedt. Of bij goed weer heerlijk genieten op het terras, het geruis van de zee, uitzicht op de duinen en een prachtige zonsondergang doen de culinaire beleving versterken. Bij Raggers ook voor de zakelijke markt. Een lunch ( op basis van reservering) of diner behoort tot de mogelijkheid. Ook voor besloten zakenlunches en diners tot een maximum van 28 personen.
7 november 2016 beoordeeld

We hebben afgelopen zaterdag weer heerlijk genoten! Veel dank Cor en Sjaan, de gerechten waren verrassend en daarbij voortreffelijke wijnen.

Datum van bezoek: november 2016

31 oktober 2016 beoordeeld

We hebben zondag 30 okt 2016 gegeten in Bij Raggers.
Ik heb vrienden uitgenodigd , die hebben heerlijk gegeten.
Helaas had ik een migraine aanval en kon niet eten.
Ik ben geweldig opgevangen door de eigenaresse en het personeel. Zeer betrokken en lief.
Super gegeten volgens mijn gasten en man. We komen zeker terug om het een keer over te doen. Top restaurant met super bediening!

Datum van bezoek: oktober 2016
11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Cor heeft weer voortreffelijke gerechten gemaakt. Het was weer smullen geblazen. Ook de bijpassende wijnen waren weer voortreffelijk met een goede uitleg van Sjaan. Iedere keer is het hier weer genieten van de goede smaken.
Zeker een aanrader. Als wij in Noordwijk zijn altijd even dineren bij Raggers.
COR ik vind dat je wel een ster verdient.

Datum van bezoek: oktober 2016
25 september 2016 beoordeeld

Cor kookt de sterren van de hemel en Sjaan heeft overal een voortreffelijke wijn bij.
Het is voor ons altijd een avond genieten op top niveau

Datum van bezoek: september 2016
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf zalm. Viel een beetje tegen. Hoofdgerecht griet en coquilles. Super lekkere coquilles. Griet een beetje te gaar/ iets droog. Dessert kaasplankje met port. Erg lekker en veel keus. Bernardus chardonnay was top

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Bij Raggers Restaurant bekeken, bekeken ook

In Bij Raggers Restaurant geweest? Deel je ervaringen!