“Een goed seafood restaurant !”
Beoordeling van Salt Seafood Restaurant

Salt Seafood Restaurant
Reserveer een tafel
ma 27-9
20:00
Geclassificeerd als nr. 22 van 115 Restaurants in Noordwijk
4 weken geleden beoordeeld

Wij hebben daar samen gegeten. Ontvangst prima in een soort Florida (Key West) achtige ambiance. Begonnen met een lekkere Rosé met wat vers brood. We besloten voor de Fruits du mer en Mixed Grill te gaan van vis, kreeft en gamba. Fantastisch toen het op tafel kwam. Een lust voor het oog en het was allemaal heerlijk. We waren blij niet een voorgerecht genomen te hebben. Dat was teveel geweest voor ons. Overgegaan van Rosé naar Sauvignon Blanc. Allemaal lekker! Nog een koffie gedronken. Helaas waren de Bonbon’s op. Maar die proberen we volgende keer wel. Attente bediening. Mooie ligging.

15 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker plekje in de duinen. We hadden een tafeltje met uitzicht op zee. Een lekker flesje rosé MiP met een vers broodje als voorgerecht en dan de mix grill. Lekkere kreeften risotto met groenten, waarop voor ieder een stukje zalm, schelvis, roodbaars, grote garnalen en een halve kreeft. En na een espresso met een bon bonnetje. Het personeel was aardig en attent. Het was een heerlijke avond en zeker een aanrader. Voor de mensen die met de auto komen, net voorbij het restaurant is een grote betaalde parkeerplaats.

12 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie rustige plek in Noordwijk. Heerlijk gegeten en bediening was heel alert en vriendelijk. Kwaliteit van het eten was super, voor herhaling vatbaar!

1 juli 2021 beoordeeld

Wij hebben met de hele familie hier heerlijk gegeten! Echt een aanrader. Alle gerechten waren top en bediening was vriendelijk. Komen hier zeker terug

Datum van bezoek: juli 2021
22 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

was al weer tijdje geleden dat we hier hebben gedineerd. keuze van gerechten en wijn is prima. kwaliteit is top. aandachtspunt is de weg van de boulevard naar het restaurant. ontvangst door het personeel moet echt beter. eenmaal aan tafel is bediening wel attent. jammer dat de cloudy bay op was. prijzen zijn in verhouding.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Salt Seafood Restaurant bekeken, bekeken ook

In Salt Seafood Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.