“Miss”
Beoordeling van B.E.A.C.H. Noordwijk

B.E.A.C.H. Noordwijk
Geclassificeerd als nr. 62 van 114 Restaurants in Noordwijk
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Spontaan binnengelopen zonder afspraak maar iedereen deed zijn uiterste best om een plek voor ons te creëren.
Daarna heel goed bediend en prima hamburgers gegeten. In hoog tempo drankjes besteld die snel doorkwamen.
Kortom : we komen zeker terug!

15 augustus 2020 beoordeeld

We hadden al een tijd niet buiten de deur gegeten i.v.m. COVID-19, dus verheugde ons erop. Het was echter een grote teleurstelling. Ik had de biefstuk besteld; medium-rare. Ik kreeg deze alleen ver well-done, waardoor het vlees ontzettend taai was en amper door te slikken. Toch zonde voor één van de duurste gerechten. Ruimte om personeel hierover te vragen was er niet: die waren te druk met zichzelf of een tafel met vrienden bezig. We konden niemand seinen. Ik baalde ontzettend. Eveneens een teleurstelling voor mijn tafelgenoot die de vis -daar waar deze ervan af hoort te glijden- bijna niet van de graat kreeg. En wederom geen personeel om wat aan te vragen. Toen we toe waren aan dessert, heeft mijn tafelgenoot uiteindelijk maar personeel aangetikt of we nog wat konden bestellen. Deze reageerde geïrriteerd en vervolgde eerst haar gesprek met haar collega, voor ze naar ons kwam. Mijn tafelgenoot merkte terecht op, dat het toch vreemd was dat zíj zich bezwaard voelde (na die reactie); daar waar het personeel zich dat had mogen voelen omdat zij gasten zo links lieten liggen. De hele avond overigens. Er is weinig gevraagd of we nog wat wilde drinken, weinig service, weinig vriendelijkheid. Ze leken allen verveeld en geïrriteerd; behalve bij bekenden, bij wie ze om de haverklap om de nek hingen. Dat willen we natuurlijk helemaal niet; maar als die energie wat verdeeld kan worden over de tafels in plaats van uitschieters en benedenmaatse ‘service’: zou dit een stuk prettiger zijn. Ontzettend jammer.

5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek in Noordwijk. Goeie muziek, fijne bediening, maar niet alert. Tenen in het zand, dat maakt veel goed

3 augustus 2020 beoordeeld

De sfeer van het restaurant trok mij aan. Helaas is het eten ronduit slecht. Koud eten. 2 x teruggestuurd. Op zich werd er begripvol op gereageerd. Vervolgens dacht ik dat er met salade weinig verkeerd kon gaan, maar zelfs dat bleek een soort soep van ketjap met sojasaus. Een drankje doen prima, maar eten is echt Een afknapper en dus af te raden.

Datum van bezoek: juli 2020
2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top dag gehad vandaag bij B.E.A.C.H. Bediening was vlot, vriendelijk en gezellig. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Heerlijk gegeten, ik kan wel zeggen de beste pizza ever. Daar kunnen ze op de boulevard nog wel wat van leren!

Reizigers die B.E.A.C.H. Noordwijk bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland

Noordwijk, Zuid-Holland

In B.E.A.C.H. Noordwijk geweest? Deel je ervaringen!