11 september 2016 beoordeeld

Last minute geboekt: de dineraanbieding: € 21,50 voor een drie gangendiner. Werd een prima ervaring, aan te bevelen zolang het nog kan. Extra ervaring: Vedett van de tap, genieten vanaf het terras. Prettige bediening.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Lekker is al jaren een begrip in Noordwijk. Toen wij er waren werden we onaangenaam verrast door de mededeling dat Lekker ophoudt te bestaan.. :-(
Desondanks hebben we een heerlijk 3-gangen diner gegeten met bijpassende wijn. Nadien nog een glaasje port buiten op de overdekte veranda. Avondje genieten.. Nog maar even, dus snel reserveren.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier samen met mijn vader 2 nachten geslapen. Ik ervaar dit hotel als matig, zeker op het gebied van prijs/kwaliteit. Hotelpersoneel is vriendelijk en behulpzaam. Komt professioneel over. Het hotel is een prima uitvalbasis om Soldaat van Oranje te bezoeken. Dit hebben we dan ook gedaan.
Het hotel kan echt een opknapbeurt gebruiken. Het restaurant gedeelte ziet er heel modern uit, maar als je op de details let zie je dat er niet snel gerenoveerd wordt. Kapot serviesgoed bijvoorbeeld.
De slaapvertrekken zijn goed schoon en worden goed schoongemaakt. Enkel is het echt vervallen en versleten. Een lakje verf zal niet misstaan.
Ontbijt is echt karig. Weinig versproducten. Genoeg brood en er is wel wat keuze aan beleg.
De ligging van hotel is fijn. Je kunt er gemakkelijk gratis parkeren en de boulevard is op loopafstand.
Kortom, als ik voor 2 personen voor 2 nachten meer dan 200 euro moet betalen buiten de vakantietijden om, verwacht ik echt meer. Ik vind dit daarom geen aanrader. Ze vragen veel te veel voor wat ze te bieden hebben.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
10 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt dicht bij het strand. De kamers zijn van normale grootte, en als de buren douchen hoor je dat een beetje. Je kunt hier prima eten, ontbijt is echter niet bijzonder dus dat doen we bij De Branding.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
27 november 2015 beoordeeld

Kamer vrij klein en gedateerd, maar wel netjes en heerlijke bedden. douche klein maar alles aanwezig. vriendelijke mensen gezellige ontbijt ruimte en leuke locatie dicht bij strand. gratis parkeren bij hotel is super !

Kamertip: wij hadden echt een kleine kamer, geen idee of er verschil was, maar voor 1 overnachting was het prima
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden