Beoordeeld op 7 september 2016 via mobiele applicatie

Restaurant Lekker is al jaren een begrip in Noordwijk. Toen wij er waren werden we onaangenaam verrast door de mededeling dat Lekker ophoudt te bestaan.. :-(
Desondanks hebben we een heerlijk 3-gangen diner gegeten met bijpassende wijn. Nadien nog een glaasje port buiten op de overdekte veranda. Avondje genieten.. Nog maar even, dus snel reserveren.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Ik heb hier samen met mijn vader 2 nachten geslapen. Ik ervaar dit hotel als matig, zeker op het gebied van prijs/kwaliteit. Hotelpersoneel is vriendelijk en behulpzaam. Komt professioneel over. Het hotel is een prima uitvalbasis om Soldaat van Oranje te bezoeken. Dit hebben we dan ook gedaan.
Het hotel kan echt een opknapbeurt gebruiken. Het restaurant gedeelte ziet er heel modern uit, maar als je op de details let zie je dat er niet snel gerenoveerd wordt. Kapot serviesgoed bijvoorbeeld.
De slaapvertrekken zijn goed schoon en worden goed schoongemaakt. Enkel is het echt vervallen en versleten. Een lakje verf zal niet misstaan.
Ontbijt is echt karig. Weinig versproducten. Genoeg brood en er is wel wat keuze aan beleg.
De ligging van hotel is fijn. Je kunt er gemakkelijk gratis parkeren en de boulevard is op loopafstand.
Kortom, als ik voor 2 personen voor 2 nachten meer dan 200 euro moet betalen buiten de vakantietijden om, verwacht ik echt meer. Ik vind dit daarom geen aanrader. Ze vragen veel te veel voor wat ze te bieden hebben.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 10 januari 2016 via mobiele applicatie

Het hotel ligt dicht bij het strand. De kamers zijn van normale grootte, en als de buren douchen hoor je dat een beetje. Je kunt hier prima eten, ontbijt is echter niet bijzonder dus dat doen we bij De Branding.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 november 2015

Kamer vrij klein en gedateerd, maar wel netjes en heerlijke bedden. douche klein maar alles aanwezig. vriendelijke mensen gezellige ontbijt ruimte en leuke locatie dicht bij strand. gratis parkeren bij hotel is super !

Kamertip: wij hadden echt een kleine kamer, geen idee of er verschil was, maar voor 1 overnachting was het prima
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 27 februari 2015

Ligging van het hotel is ideaal, 50 meter van de duinovergang. Toen we bij aankomst wilden inchecken, werden we aanvankelijk niet opgemerkt: iedereen was kennelijk aan ’t helpen in het restaurant. Vriendelijke ontvangst, toen we eenmaal waren gespot. Kamer oogt netjes , maar in het gebruik blijkt wel dat allerlei dingen wat gedateerd zijn: schakelmateriaal dat scheef en/of los zit bijvoorbeeld. Verheug u niet op een drankje uit de minibar of een lekker kopje koffie op de kamer: dergelijke faciliteiten ontbreken! Wie ’s avonds op de kamer nog een drankje wil nuttigen, moet op tijd naar de supermarkt – of naar het restaurant van Lekker. Goede bedden: we hebben prima geslapen. ’t Is wel gehorig: als je op de 1e verdieping slaapt hoor je precies wat er boven je en op de overloop gebeurt. We waren moe, dus we hebben er niet teveel last van gehad. Ontbijt was aardig, maar niet meer dan dat. Vleeswaren en kaas oogden niet echt kakelvers, gekookte eitjes waren niet warm meer, zelfs het roerei bleek nauwelijks meer warm te zijn. Goede koffie, dat dan weer wel. We waren er via een gewonnen hotelkamerveiling en betaalden dus niet zo bar veel – en daarom hebben we ook niet het gevoel dat we teveel hebben betaald.

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner