Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 124
Hotels.comUS$ 124
TravelocityUS$ 124
PricelineUS$ 125
Vio.comUS$ 125
eDreamsUS$ 117
Beoordeeld op 7 juni 2021 via mobiele applicatie

Achterstallig onderhoud, gehorige kamers, luidruchtig ventilatiesysteem, vieze ramen binnen (op geschreven door vorige gasten) en dikke stof bollen in ventilatiepunt. 2 shifts voor ontbijt, wordt gebracht, enige keuze voor het type ei. Slechte kwaliteit zalm en plakje kaas. Verzoek om bruin brood; meergranen bolletje. En dat voor een overnachting waar ze €170 voor vragen. Hotel streeft naar biologisch maar afgezien van de thee, margarine en crackers niets van gezien of geproefd.

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 februari 2021 via mobiele applicatie

Even weg tijdens Corona kan hier prima. Het ontbijt is zeer uitgebreid. De kamer is wat Spartaans en het bed is wat hard. Verder was het prima. Ik mis wel een kleine koelkast op de tafel. Daarnaast zou het prettig zijn als er wat koffie faciliteiten zouden zijn. De locatie is trouwens top.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

De locatie van het hotel is super. Je staat meteen op het strand. Winkeltjes, restaurants etc zijn ook lekker dichtbij.

Het personeel is vriendelijk.

De kamers zijn wat gedateerd. Een modern kleurtje zou al heel wat doen. Kamer was wel schoon. En het bed lag erg lekker. Goed geslapen.

De badkamer is klein maar fijn. Miste wel een douchebak en douchegordijn/deur waardoor de hele badkamer nat word. Verder was het wel schoon! Lekkere zeepjes, shampoo, bodylotion tot je beschikking.

Het ontbijt kun je een dag van te voren via een formuliertje bestellen. Prima keuze en erg lekker.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 5 augustus 2020 via mobiele applicatie

Tja... eenvoudige kamers. Erg gehorig, warm en druppel douche. Alles wat je niet wilt horen bij een hotel.
Ligging is fantastisch, direct aan zee. Dat is wel fijn.

Door Corona hebben ze slottijden voor het ontbijt. Dus alleen om 7.30 eten. Dacht het niet... dan maar eten bij een strandtent. Wel zonde van het boeken van een ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 10 februari 2020

In verband met een feestje hebben wij geboekt in Hotel de Baak!
Het hotel ligt aan de zuid boulevard met een schitterend uitzicht over zee,mede omdat een zuidwester storm( code oranje) over ons land raasde!
Het hotel heeft eenvoudige kamers ,wat prima is voor een paar overnachtingen.
Uitgebreid ontbijt en lekkere lounge banken om nog gezellig na het ontbijt over de zee te kijken met een lekker kopje koffie/thee!!
Wel zijn de parkeerplaatsen (tegen betaling van 7,50 euro) van hotel heel erg krap.
Als het zo uitkomt komen wij daar graag weer terug

Kamertip: Prachtig uitzicht over zee en een prima locatie om op loop afstand de badplaats Noordwijk te bezoeken!
Datum van verblijf: februari 2020