“Mooie omgeving”

Tjaarda Oranjewoud
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Oranjewoud
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
30 mei 2018 beoordeeld

Al sinds ik kind ben kom ik bij Tjaarda met mijn ouders. Nu neem ik mijn eigen kinderen hier mee naartoe als ik bij mijn ouders op bezoek ben. Het is een vaste traditie geworden om hier minimaal 2x per jaar samen te eten. De sfeer in het restaurant hangt echt heel erg af of de "oud" gedienden aan het werk zijn of niet. Die brengen echt sfeer in het restaurant. Zonder Riekele is het redelijk saai dus wij komen graag als hij er ook is. Soms staan ze echt met te weinig mensen in de bediening en moet je lang wachten. Het eten verschilt nog wel eens van kwaliteit, het zou fijn zijn als dat iets consistenter zou kunnen.

15 mei 2018 beoordeeld

Na een ontspannen fietstocht door Oranjewoud (een aanrader) kwamen we bij Tjaarda. Niet gereserveerd maar gelukkig toch een tafel an de raamkant. Mijn vrouw en ik namen beiden een 3-gangen menu met als hoofdgerecht asperges met ham en met zalm respectievelijk. Heerlijk klaargemaakt en mooi opgediend. Bediening was aardig maar vanwege de drukte (alle tafels bezet) duurde bestelling langer dan gewenst. Maar de sfeer in het restaurant was goed en dan speelt "wachttijd" niet zo'n rol.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het driegangen menu wat bij ons arrangement hoorde hier genoten. Prima verzorgd met duidelijke uitleg bij de gerechten en een heerlijk wijntje.

7 november 2017 beoordeeld

Keurige verzorgde gerechten in een enigzins saai restaurant, verbonden aan hotel Tjaarda. Het etablissement is aan een recreatie gebied gelegen waar het rpima wandelen en fietsen is.

5 september 2017 beoordeeld

de sfeer is goed maar modern.
De maaltijden waren goed maar niet bijzonder. Geen smaak explosie. Het hoofdgerecht was erg neutraal. Daar en tegen is het zelfgemaakte ijs erg uitgesproken van smaak.
Wij hoeven hier niet weer naar toe voor een diner.

De bediening is vriendelijk maar lieten een steekje vallen door niet te vragen of er nog consumpties gebracht moesten worden. De gerechten worden wel snel achter elkaar gebracht, dat vonden we fijn.

Een driegangenmenu voor 29,75 pp

Reizigers die Tjaarda Oranjewoud bekeken, bekeken ook

Heerenveen, Friesland

In Tjaarda Oranjewoud geweest? Deel je ervaringen!