“Heerlijk gegeten”

Reserveer een tafel
vr 23-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Oranjewoud
Beschrijving: In maart 2016 zijn de deuren geopend van ons nieuwe Grand Café 1834. De nieuwe naam van ons grand café komt voort uit de rijke geschiedenis van Tjaarda. In 1834 werd hotel ‘Heidewoud’ door logementhouder en tuinman Johan Meijer gesticht. In 1877 werd het hotel overgenomen door de familie Tjaarda. Lunchen en dineren Het uitstekende eten, de lekkere koffie en de gastvrije bediening maakt dat het dé ideale plek is om af te spreken met vrienden, zakenrelaties of familie. Dat alles tegen het decor van de statige bossen van Oranjewoud met een enorm terras dat iedere zonnestraal vangt. Kortom, een gastvrije plek waar je graag neerstrijkt. Bar 1834 Maar gezellig borrelen kan ook in onze Bar 1834. De leuk ingerichte, trendy bar heeft comfortabele zitjes, een tv en zes seizoensbieren op de tap. Het is een ideale locatie voor een informele ontmoeting na hard werken of voor een ontspannen borrel met vrienden. Of dat nou voor een kopje koffie is, voor een borrel, een uitgebreide lunch of diner. Wij heten iedereen, hotelgast of passant alle dagen van 10 tot 01.00 uur welkom!
1 september 2020 beoordeeld

Wij hebben hier samen met onze kinderen heerlijk gegeten, wij hadden de mixed grill. De kinderen hadden ruime keuze uit het kindermenu. Alle borden waren netjes opgemaakt en de smaak was prima.

Datum van bezoek: augustus 2020

27 juli 2020 beoordeeld

4 keer gegeten tijdens ons verblijf in het Hotel. Echt super personeel en gewoon lekker eten voor een normale prijs. Niet voor niets 4 x hier gegeten en elke keer was het weer gezellig en lekker. Het terras is echt top en elke dag ook bijna vol.
Zeker doen als je in het hotel verblijft.

Datum van bezoek: juli 2020
10 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier heerlijk eten en drinken, na een wandeling in de prachtige omgeving. De bediening is super vriendelijk en zeer ervaren maar het kan een stukje attenter allemaal, ook al is het druk. Regelmatig stonden er 4 man achter de kassa te hannesen terwijl er bij veel gasten wat te doen was. Maar verder prima

Datum van bezoek: november 2019
4 november 2019 beoordeeld

Goed verzorgde high wine, met heerlijke hapjes. ipv wijn kon je ook andere compsumpties nuttigen. Ook de gerechten van de kaart zijn heerlijk en goed verzorgd.

Datum van bezoek: november 2019
14 augustus 2019 beoordeeld

Meer dan uitstekend eten en drinken. Een fijne lunchkaart met veel variatie en veel aandacht ook voor de koffie en thee in een fijne omgeving of terras

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Grand Café 1834 bekeken, bekeken ook

In Grand Café 1834 geweest? Deel je ervaringen!