Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (577)
Beoordelingen filteren
577 resultaten
Waardering van reizigers
158
223
126
43
27
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
158
223
126
43
27
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 577 beoordelingen
Beoordeeld op 2 juli 2016 via mobiele applicatie

We komen hier al enkele jaren en hebben van elk jaar genoten. Dit is omdat we geen al te hoge standaarden hebben. De kamers zijn veel te klein naar mijn mening. Aan de vriendelijkheid van het personeel en de manager zal het alleszins niet liggen, deze is top! Kom hier niet naartoe als je een stille vakantie wilt of vaak wilt uitgaan want dat gaat niet door de overvloed aan kinderen en het rustieke van limone. Wel is alles zeer mooi verzorgd en het buffet vrij uitgebreid. Kortom, het ideale familiehotel met enkele gebreken.

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde met familie
Bedank StefH97
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 6 september 2015

We hadden een kamer met meerzicht geboekt. Hoewel de kamer schoon en netjes was (al is het tapijt wel dringend aan vervanging toe..) moesten we op ons balkon voorover buigen om een glimp van het meer op te vangen. We wilden dit de pret niet laten drukken, aangezien we er toch veel op uit gaan en niet veel in het hotel zitten. Wel al een eerste teleurstelling voordat de koffers geopend waren. De foto van het hotel die op alle websites staat is inderdaad een heel mooi plaatje. De rest van het hotel is in gedateerde jaren 70 stijl. Tevens geen lift aanwezig dus voor mindervaliden is het niet geschikt. Wat betreft het parkeren sluiten wij ons aan bij de andere reviews, het hotel is niet ingericht op het massatoerisme dat ze aantrekken.

De open bar is niets meer dan een drankautomaat. Dit geldt voor zowel frisdrank als alcoholische dranken. Ook kinderen konden wijn en bier tappen... op zijn zachtst gezegd toch apart.

We zijn een keer in het hotelrestaurant geweest waarvoor we moesten reserveren. Dit eten was zo onder de maat dat we het niet op hebben en naar een restaurant zijn gegaan. Het was een simpel buffet met weinig variatie. Wat koud moest zijn was lauw en wat warm moest zijn was koud. Waarschijnlijk een kwestie van smaak maar ons inziens was dit volledig onder de maat. We hebben er niet meer over getwijfeld om nog in het hotel te eten. Gelukkig zaten er enkele goede (en leuk geprijsde!) pizzerias in de buurt.

Hoewel we zelf geen kinderen hebben denk ik dat het voor een gezin met jonge kinderen een prima hotel is. De kinderen leken het goed naar hun zin te hebben. Echter, voor stellen die op zoek zijn naar wat meer rust en luxe is dit hotel absoluut niet geschikt.

Onze indruk van het personeel was wisselend. Waar de ene redelijk Engels sprak kon een ander ons niet verstaan. Sommigen konden alleen maar nors kijken terwijl anderen altijd een glimlach hadden. Met name in het restaurant leek het personeel overwerkt en de drukte niet aan te kunnen. Bij ons vertrek werd ons gevraagd naar onze ervaring in het hotel. Simpel uitgelegd dat ons verblijf prima was (we waren er uiteindelijk met name om te slapen) maar dat we het eten niet onze smaak was (letterlijk zo gezegd). Hierop voelde de dame zich persoonlijk aangevallen en kreeg ik een tirade dat ik dit eerder had moeten zeggen en dat het eigenlijk dus mijn eigen schuld was. Hierop ben ik weggelopen naar de auto. Ze vragen wel feedback maar kunnen het eigenlijk niet handelen.

Tot zover.. Wij zullen hier in ieder geval niet nogmaals boeken.

Kamertip: In een ander hotel boeken. En als je toch hier boekt: niet extra betalen voor 'meerzicht'.
Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Cecile1210
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 24 juli 2015 via mobiele applicatie

Zeer kindvriendelijk. Hotel ligt redelijk hoog op de berg kan moeilijk zijn voor oudere mensen & kinderen voor 1€ kan je een enkele rit met de chuttlebus doen naar het meer. Eten is goed maar gewoon in buffetvorm , 1x kan je in het Italiaans restaurant gaan eten maar minder keuze of aan buffet. Internet is een minpunt is niet gratis en mist betalen werkt het niet altijd. Kamers zijn ruim maar eenvoudig. Parkeren met een minibusje is niet ideaal kleine parking. Wij verbleven er een week en was in orde een goeie 3sterren maar geen 4 !

Datum van verblijf: juli 2015
Reistype: Reisde met familie
Bedank Kathy V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 20 juli 2015 via mobiele applicatie

Leuk hotel, wel lastig te vinden tijdens de heenrit. Parkeerplaatsen waren wat krap met stijle helling.
Lopen naar het meer is prima te doen. Ligt ook vrij direct aan de routes die richting en door de bergen gaan. Genoeg opties!

Eten was oke voor een all inclusive. Jammer dat je 's avonds je drinken zelf moest betalen. Het Italiaanse restaurant (eenmalig gratis) is zeker aan te raden. Niet heel speciaal, maar weer wat meer variatie.

Hotel manager was zeer vriendelijk en zocht regelmatig contact met de gasten.

Fijne vakantie gehad!

Datum van verblijf: juli 2015
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Maikel B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 17 juli 2015

Op vakantie met gezin (2 volw - 2 kleine kids). Hotel ligt op steile helling. Prachtig uitzicht maar parking aan hotel is klein (voor monovolume niet evident) en niet vlak. Soms moeten parkeren op 300m van hotel nog hogerop de helling.
Kamers in nieuwe gerenoveerde vleugel zijn zeer goed, zeer goede bedden en sanitaire voorzieningen.
Echter, restaurant is beneden alle peil. Personeel in restaurant zeer nors en duidelijk overwerkt. Zelfs 2x op 14 dagen naar Limone centrum gegaan omdat het niet lekker was in het restaurant.
Animatie was hopeloos maar we hebben begrepen dat deze zou "vervangen" worden.
Prijs kwaliteit niet echt een aanrader, maar de streek en het dorp (Limoné en omstreken) hebben de vakantie toch nog goed gemaakt.

Kamertip: Kamers in vernieuwde vleugel - andere kamers zijn grote kleerkasten !
Datum van verblijf: augustus 2014
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Michel A
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
BluhotelsAssistenza, Customer Care van Hotel Royal Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2015
Google-vertaling

Dear client,
we thank you for communicating us your impressions about the hotel. The hotel car park is usually considered comfortable by our guests, therefore we are surprised if you had problems with your minivan. We are really sorry about what you report about the restaurant service, that offer a wide choice of dishes that usually manage to satisfy all guests. As reported by numerous other reviews, our staff is always helpful and glad to help our clients, therefore it sounds strange to us your negative impression about their attitude. We are sorry about your opinion about the animation team as well, that always tries its best to please our guests’ stays with many funny activities, without being intrusive.
We are really regretful that some sides of your stay didn’t meet your expectations, but we hope you give us another possibility in the future by choosing once again a Blu Hotels.
Best wishes.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken