Tom van Alst
Doetinchem, Nederland

Top locatie en prima bedden

Beoordeling van Hotel Cristina
4,0 van 5 bollen10 sep 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat een geweldige locatie. Je hebt hier geweldige vergezichten. We hadden voor 1 nacht geboekt en we waren er veel te vroeg. We konden de auto alvast in de garage zetten. Vervolgens met de pendel naar centrum Limone. Dat valt enorm tegen. Het is er niet gezellig en geen leuke sfeer. Weer snel naar het hotel gegaan. Heerlijk aan het zwembad gelegen waarbij je dus echt een super uitzicht hebt. Om 15u ingecheckt en een prima kamer gekregen. Stelde op zich niet zoveel voor maar het bed sliep geweldig. Ook een goed gevulde koelkast. We hebben ook om het hotel gegeten (buffet diner). Dat is geen aanrader. Verder een top hotel voor de prijs die we betaald hebben. Hotel is echt een aanrader. Limone niet.
Datum van verblijf: september 2021
Kamertip: Kies niet voor het buffet bij het avond eten.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.8 km van Hotel Cristina
2.6 km van Hotel Cristina
Aan het strand
Meer hotels in Limone sul Garda bekijken
Beoordeeld op 9 augustus 2021

Ik begrijp niets van de positieve beoordelingen! Volgens mij heeft dit hotel een aantal gerenoveerde kamers en is de rest vervallen. Er mag heus iets aan mankeren maar wat wij aantroffen was meer dan vreselijk. Een hok! Muf, oud, beschadigd. Ik wist niet wat ik zag! 175,- per nacht. Bij incheck betalen snap ik nu wel. Wij zouden 3 nachten blijven maar zijn na een kort nachtje vertrokken! Er was een ander "hok" aangeboden die was iets beter maar lieve mensen....DOE HET NIET! Bij t ontbijt buffet waren we schijnbaar te vroeg, ze waren nog dingen aan t klaarzetten, vervolgens ging al t personeel eerst zelf ontbijten. Het buffet werd gebruikt door de koks, bediening en housekeeping. Aan ons werd geen aandacht besteed, hebben kop koffie gepakt en wisten een broodje te bemachtigen ( na een snau dat we te vroeg waren) en zijn met gierende banden vertrokken!
tegelwerk zwembad liet gewoon los( ze hebben er 3 wij zijn bij een geweest, ook de vloer rondom t zwembad was ronduit vies, evenals t water en de zwembad randen. Probeert u het gewoon een nachtje, het is uw eigen keuze om te vertrekken, .....housekeeping zei al dat er meer mensen klagen over de "hokken"zij kunnen er niets aan doen. heb alle negatieve recensies gelezen en echt waar die kloppen. Echt te droevig.....
Zeker geen valse beoordeling, de negatieve fotos op de review sites kloppen als een bus.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 18 augustus 2017

Het hotel is wel verouderd. Wij hadden een kamer op de 5e verdieping met een geweldig uitzicht op het meer, voor mij absoluut een meerwaarde. Lift aanwezig maar er kunnen maar 2 mensen in. Grote kamer met bankje en balkon met zitje. Wordt netjes schoongehouden. Bed ligt niet lekker, is wat aan de harde kant en als je partner zich omdraait beweegt het bed behoorlijk. Buffet met veel keus, kwaliteit van het eten zelf is wat minder. Vriendelijk personeel, 2 zwembaden met voldoende ruimte om te liggen. Parkeergarage eronder, wat wel wat steil naar beneden gaat, dus met lage auto uitkijken. Wifi niet op de kamer helaas.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 26 september 2015 via mobiele applicatie

Oud hotel! Onze kamer was gigantisch muf en lag helemaal boven aan. Badkamer stonk enorm naar riolering. Een melding hiervan gemaakt en we kregen een andere kamer. Service was dus prima. Maar het hotel heeft heel hard een opknapbeurt nodig!! Prijs-kwaliteitverhouding is slecht! Veel te duur voor wat ze bieden!Zwembaden zijn wel mooi. Ligging is prima met een mooi uitzicht over het meer. Maar wij komen hier zeker niet meer terug!!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 19 juli 2015

Dit hotel is netjes,maar sterk verouderd.de kamer was zuiver,maar het bedlinnen en de meubels hadden hun beste tijd gehad.aan de kamer was een groot gezamenlijk terras,er was dus weinig privacy,het uitzicht was wel prachtig.ook vanuit de 2 zwembaden,de bar en het restaurant had je een prachtig uitzicht op het meer.het centrum lag op een kwartiertje stappen vh hotel,er was wel een pendelbusje.het ontbijt en avondeten waren in buffetvorm.er was keuze genoeg,maar alles was erg Duits getint.drank was inbegrepen bij het eten,ook was er koffie,cake en fruit om 16h.het hotel is prima gelegen voor uitstappen bv naar Verona.er was een parkeergarage,de plaatsen waren eerder beperkt.er was airco voorzien op de kamer,deze maakte zoveel lawaai dat je bijna niet kon slapen.

Kamertip: Probeer een gerenoveerde kamer te reserveren.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 25 juni 2015

Het is een Leuk hotel. De ligging is mooi, je kijkt doordat het wat hoger ligt mooi op het dorp en het meer. Het zijn allemaal bijgebouwen aaneengeschakeld. We hadden een ruime kamer. Je kon ter plaatse boeken voor diner in buffetvorm. Genoeg keus! Vriendelijk personeel.

Kamertip: Konden niet kiezen
Datum van verblijf: mei 2015