Brenda S

Beoordeling van Hotel Caravel
4,0 van 5 bollen9 sep 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer netjes
Personeel vriendelijk
Lekker eten ( zeker de voorgerechten)
Wij zaten achteraan met zicht op het meer
Ligweide boven veel lawaai maar zwembad beneden prima in orde
Prijs kwaliteit dik in orde
Jammer ligging ligt aan de verkeerde kant van het Garda meer anders kwamen we zeker terug
Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.4 km van Hotel Caravel
  • ZenHotels.com
0.3 km van Hotel Caravel
Meer hotels in Limone sul Garda bekijken
Beoordeeld op 19 september 2021

Je voelt je echt thuis in dit hotel. Kamer met meerzicht is aanrader. Het eten is er enorm lekker en het personeel heel vriendelijk. Streeds voldoende plaats aan zwembaden en drank aan redelijke prijzen. Heerlijk vertoeven in de relax ruimte buiten naast het riviertje. De ligging is ideaal: rustig en toch op loopafstand van Limone. Zeer vriendelijke receptie. Wij komen zeker nog terug!

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 27 augustus 2018

* echt familiehotel
* fijne bediening, vriendelijke mensen in de zaal en aan de receptie
* door de ochtendvlucht een superlekker en groot ontbijtpakket meegekregen
* grote kamer; dubbele regendouche :-); mooi rustig terras aan de kamer zelf
* voldoende parking per 'verdiep'

Kamertip: Wij zaten in het bijgebouw "Villa eden"
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 20 augustus 2016

Gezien het feit dat wij dit hotel reeds voor de derde keer bezoeken geeft aan dat ons gezin een fan is. Ideaal gelegen voor uitstappen rond het meer (met wagen of via boot).
Ook voor sportieve activiteiten is het hotel een goede uitvalsbasis (hiking, lopen, fietsen, surfen, ...). Het personeel is professioneel en het eten fantastisch. We stellen ook vast dat vele families na een eerste bezoek steeds terugkomen.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 30 juni 2016

Prachtig hotel met een strategische ligging, 2 mooie zwembaden, tactvol, discreet en toch zeer vriendelijk personeel, zeer comfortabele kamers met zicht op het meer, lekker ontbijt. Het diner 's avonds was topklasse, geen borden vol pasta maar wel verfijnde en schilderachtig gepresenteerde gerechten en zalige wijnen. De vakantieganger wordt bediend als een koning!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 21 juli 2015

Het hotel is gelegen op de bergwand zodat je een prachtig uitzicht hebt op het garda meer. Dit hotel is de ideale bestemming voor mensen die willen relaxen en van de open lucht houden.

Het hotel zelf beschikt over 3 zwembaden: eentje voor kinderen, eentje voor baantjes te zwemmen en eentje voor te spelen. Verder kan je er voetballen, pingpongen, op de speeltuin zitten, kinderanimatie volgen,...

Wat ons het meest verbaasde was hoe vriendelijk dat het personeel daar was. Als je aankomt wordt je heel goed ontvangen door de receptionisten. Tijdens wandelingen in de stad zelf kom je ook vaak personeel tegen van het hotel en deze zijn dan altijd heel vriendelijk en zeggen steeds hallo.
De obers zijn héél vriendelijk. Ze proberen hun job zo goed mogelijk uit te voeren en dit doen ze uitstekend. Ze maken steeds mopjes en gaan echte conversaties aan met de gasten.

De kamers zijn zeer proper en het hotel is gelegen op wandelafstand van het centrum.

Kamertip: Hoekkamers geven je het beste uitzicht. Zowel op het meer, zwembad als op de tuin.
Datum van verblijf: juli 2015