buckdanger1
Peer, België

fijne vakantie

Beoordeling van Hotel Garda Bellevue
4,0 van 5 bollen14 aug 2016 beoordeeld
mooie kamer wel wat klein aangezien kennissen van ons een kamer apart hadden voor hun 3 kinderen en die kamer was ruimer maar dit is een detail. Mooi balkon met wat uitzicht tussen de gebouwen op het meer wat heel leuk was. Gratis boottocht en het werd bij aankomst uitgelegd waar je dit kon doen. uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds keuze uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten en 3 desserts. Pluspunt is dat je elke avond dezelfde garcon hebt na een dagje kun je al is met hem wat babbelen. Groot binnenzwembad enkel jammer dat ze niet uitleggen hoe je in de welness kan komen moet je van andere gasten vernemen. Buitendbad ook goed.
Datum van verblijf: augustus 2016
Kamertip: best kamer nemen met geen meer zicht liggen aan achterzijde en is veel rustiger
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Tripadvisor
Go to your Happy Price
0.3 km van Hotel Garda Bellevue
Meer hotels in Limone sul Garda bekijken
Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

Geboekt voor 8 dagen maar het hotel beviel zo goed dat we nog 2 dagen bijgeboekt hebben. Mooie grote kamer met een prachtig uitzicht op het Gardameer. Het eten was ook erg lekker en gevarieerd, ook het buffet ontbijt was prima.
De kamer was schoon en elke dag goed opgemaakt, vriendelijk personeel en (tegen meerprijs) parkeergarage om de hoek.
Zwembad was wat klein maar verder prima, ook veel ligbedden en parasols. Op loopafstand van het centrum en er is ook een kleine supermarkt onder het hotel. Satteliet TV was prima. Gratis wifi met goede dekking, wel langzaam soms.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 3 juli 2016

Het hotel was veel groter dan verwacht. We hadden een mooie kamer (die wat verouderd was) die zeer proper was.
Ontbijt en lunch waren via een buffet, dit was lekker.
Diner was altijd zéér uitgebreid en enorm lekker
Enige minpunt was de informatie van het hotel en reisbureau dat niet overeenstemde. Volgens het reisbureau was drank bij vol pension inbegrepen bij de lunch en het diner, volgens het hotel niet. Dit zorgde voor wat vervelende gesprekken.
Het hotel heeft wel gratis privé parking!!
Wifi is niet overal in het hotel verkrijgbaar zoals wel gezegd op hun website.
Pluspunt is zeker ook het binnenzwembad en de zeer korte afstand tot het Gardameer en Limone centrum.

Kamertip: Kies voor een kamer MET balkon. Kamers zonder zijn zéér klein
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 1 september 2015

Heb in dit hotel samen met mijn vrouw 8d gelogeerd. Het is ons goed bevallen. Vriendelijke ontvangst en parking voorzien. Gratis boottocht naar Malcesine. Zeer propere kamer, wel kleine badkamer met zeepjes, douchegel, haardroger. Wel met tegelvloer wat dan weer de gehorigheid van de kamer luider maakt. Heeft ons niet echt gestoord maar toch.. Volgens mij aan te raden om een kamer op de 3de of 4de verdieping te nemen. Wij hadden kamer 212 met meerzicht van op het mooie terras met stoelen.
Het ontbijt was in buffetvorm met veel keuze aan brood, gebak, allerhande vleessoorten, kaas, ontbijtgranen, fruit, yoghurt, platte kaas, roereieren met spek of worstjes enz... Het heeft ons telkens gesmaakt. Voor het diner dat naar keuze voorafgegaan kon worden door een saladebuffet werd een menu voorgesteld van telkens 3 voorgerechten(2 pasta en 1 soep) en 3 hoofdgerechten (1 vlees, 1 vis en een koud gerecht). Telkens zeer smakelijk gegeten. Eén keer werd er een Italiaanse avond georganiseerd met zeer lekker gerechten en sfeermuziek. Een topavond. Er waren telkens ook zeer attente obers. Tussen 3-4u in de namiddag was er koffie en gebak. Koffie is wel uit een machine maar drinkbaar alsook het zogezegde fruitsap.
Er zijn een 130-tal kamers maar omdat die verspreid liggen over een 3-tal gebouwen lijkt het er op dat er nooit veel volk aanwezig is. Er zijn ook een drietal zonneterrassen waarvan 1 bij het openluchtzwembad. Er is ook een heerlijk binnenzwembad met bubbelbad. Ja, het hotel is ons goed bevallen en indien we nog naar het Gardameer zouden gaan zullen we er zeker terug keren. Wifi is wel gratis maar niet top. Prijs-kwaliteit ok in een al iets ouder hotel.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 7 juni 2015

Prima hotel met mooi uitzicht op het meer. Je bent binnen een paar minuten op het strand. Echter wel een kiezelstrand, dus wel waterschoentjes nodig. Wij hadden een mooie, ruime kamer met airco. Ontbijt was ook prima, veel keuze. Nadeel is dat het met eten vrij druk is, eten smaakte prima, was alleen al afgekoeld voordat je het had. Verder gunstig gelegen t.o.v. het centrum. Mooi saunagedeelte en prima buitenzwembad.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 7 september 2013

De ligging van het hotel is mooi en dicht bij het centrum van Limone, via een hellende weg ben je binnen 10 minuten in het centrum en haven van Limone. Het ontbijt is zeer uitgebreid met voor ieder wat wils, wat betreft het avondeten, dit kan beter, Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de voorzieningen in het hotel zijn goed, het water in het zwembad mag wel wat warmer zijn. Animatie bestaat uit 1x per week een muziekavond. Wij waren eind augustus in dit hotel, wat betekent dat er veel senioren aanwezig waren, niets mis mee, maar om 23.00 uur was het stil in het hotel, al met al een hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Kamertip: de kamers aan het zwembad hebben de mooiste ligging met uitzicht op het meer, de voordeelkamers zijn klein en hebben niet zo"n mooi uitzicht, wij hadden een grote kamer met uitzicht op schuin het meer en de binnenplaats van het hotel
Datum van verblijf: augustus 2013