GeertIvens
Sinaai, België

Prachtig uitzicht

Beoordeling van Hotel San Pietro
4,0 van 5 bollen12 aug 2017 beoordeeld
Een mooie, ruime en nette kamer. Het ontbijt en diner had voldoende keuze en was lekker. Behalve de wijn die inbegrepen was in het buffet was niet te drinken.
Een prachtig uitzicht over het meer en de bergen er rond.
Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.0 km van Hotel San Pietro
2.6 km van Hotel San Pietro
Aan het strand
Meer hotels in Limone sul Garda bekijken
Beoordeeld op 4 januari 2016

Mooie, ruime kamer mooi uitzicht over de tuin en het Gardameer. Mooie ligging van het hotel, lopend vanuit het centrum is best zwaar (goeie training). Mooie badkamer en alles super schoon. Heerlijk ontbijt ruime keuze.

Kamertip: Wij zaten begaande grond uitzicht over het Gardameer, heerlijk sávonds een wijntje drinken, met duizende lichtjes rondom het meer heel mooi.
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 11 september 2015

Een hotel , niet eenvoudig te vinden maar eens toegekomen een openbaring. Prachtig gelegen op een lage hoogt met mooi uitzicht op het Gardameer. Maaltijden in buffetvorm, rijkelijk voorzien met een variatie aan keuzes. Mooie en ruime kamer, rustig met balkon en mooi uitzicht. Een echte aanrader, een betaalbaar vier sterrenhotel met werkelijk prachtige ligging

Kamertip: kamers met uitzicht op het meer werkelijk een echte aanrader.
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 26 juli 2015

mooie nette ruime kamer met groot terras met uitzicht over het meer, lekkere buffetten zowel ontbijt als diner en prachtige omgeving mooi aangeplant met bloeiende planten, 2 zwembaden, pool bar echt alles voor een schitterende vakantie san Pietro wij komen terug!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 17 juli 2015

Alhoewel dit hotel over een shuttleservice naar het dorpje beschikt is het aan te raden dit hotel te bezoeken met de wagen. De shuttle rijdt namelijk maar tot 18:30 uur en is maar voorzien voor 8 personen tegelijk. Je kan natuurlijk ook te voet gaan, maar dan moet je toch 20 minuten uittrekken heen. Terug naar het hotel is het stevig bergop. de kamers in het hotel zijn ruim en hebben allemaal een prachtig uitzicht op het meer. Het meubilair is wat gedateerd maar voor ons niet storend. Hygiëne primeert en dat was in orde. Airco is op de kamer is een zaligheid bij temperaturen van 35 graden en meer. Ontbijt was zeer uitgebreid buffet en verzorgd. Aan het zwembad was er genoeg ruimte zodat je niet te dicht bij andere gasten moest liggen en voldoende ligbedden. Hotelpersoneel was vriendelijk maar mocht iets meer uitleg geven bij aankomst over faciliteiten, parking,...

Kamertip: Elke kamer heeft uitzicht op het meer en een klein balkon.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 22 augustus 2014

Het is een mooi hotel met een prachtig uitzicht op het meer. We verbleven hier voor een week op basis van halfpension. Het hotel ligt hoog boven het dal. Onze kamer was prima met een terras en tuin. Als verwelkoming stond er een fles Prosecco klaar. Vanuit de eetzaal had men een prachtig uitzicht op het meer. Het eten was zeer goed, zowel ontbijt las diner. Misschien één nadeel, wat weinig parkeergelegenheid. (Sommigen parkeren hun voertuig op 2 parkeervakken zodat het aantal nog mindert)

Datum van verblijf: augustus 2014
HotelSanpietroLimone, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel San Pietro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2014

Dear Luc,

thank you for your review. We're very happy that you enjoyed our hotel and the view that can be enjoyed from it. We look forward to seeing you again soon.

Kind regards