Vorige zomer hadden wij geboekt via een touroperator, 1 week Parc Hotel Leonardo Da Vinci. 4 sterren, prachtige kamers, prachtige faciliteiten... volgens de foto's en de beschrijving. Dit hotel is geen 4 sterren, maar 0 sterren waard.
Het onthaal? Gemaakt vriendelijk. De receptioniste wou onze identiteitskaarten 24u bij zich houden 'for administration purposes'. Dit is totaal not done! Dit dan ook geweigerd?
De kamer? Op z'n zachtst gezegd: walgelijk! Een bloemlezing: de deurstijl van de toegangsdeur: beschadigd, de deur zelf: volledig afgebladerd, verweerde lak; de badkamer: beschimmelde voegen en voegkitten in de douche, toilet van 50 jaar geleden, toiletpapier zo grof als schuurpapier; de kamer op zich: 2 eenpersoonsbedden in de 'master bedroom', een 'luxepakket' met 2 kartonnen bekertjes, een fles water, 2 instantkoffies, 2 zakjes thee en een waterkoker, een televisietoestel ter grootte van een veredelde tablet; de 'kinderkamer': vlekken op de muren, niet werkende en scheef hangende verlichting, plafond vuil; het balkon: plantengroei tussen de voegen, hout van dakoversteek rot en afgebladderd, ruime inkijk op de kamers van de buren. Het buitenschrijnwerk: afgebladderde ramen, enkele beglazing, Het mooie zicht op het meer werd tenietgedaan door een boomgaard. Last but not least: de airco: maakt gigantisch veel kabaal, Ʃn bovendien: haargroei uit de luchtuitstroom... Jawel, haargroei. Wij hebben onmiddellijk conclusie getrokken en zijn terug vertrokken uit dit hotel, die naam onwaardig. Dit hotel moet dringend gesloten worden om een volledige en totale renovatie te krijgen.
Wat betreft het personeel:...Vorige zomer hadden wij geboekt via een touroperator, 1 week Parc Hotel Leonardo Da Vinci. 4 sterren, prachtige kamers, prachtige faciliteiten... volgens de foto's en de beschrijving. Dit hotel is geen 4 sterren, maar 0 sterren waard.
Het onthaal? Gemaakt vriendelijk. De receptioniste wou onze identiteitskaarten 24u bij zich houden 'for administration purposes'. Dit is totaal not done! Dit dan ook geweigerd?
De kamer? Op z'n zachtst gezegd: walgelijk! Een bloemlezing: de deurstijl van de toegangsdeur: beschadigd, de deur zelf: volledig afgebladerd, verweerde lak; de badkamer: beschimmelde voegen en voegkitten in de douche, toilet van 50 jaar geleden, toiletpapier zo grof als schuurpapier; de kamer op zich: 2 eenpersoonsbedden in de 'master bedroom', een 'luxepakket' met 2 kartonnen bekertjes, een fles water, 2 instantkoffies, 2 zakjes thee en een waterkoker, een televisietoestel ter grootte van een veredelde tablet; de 'kinderkamer': vlekken op de muren, niet werkende en scheef hangende verlichting, plafond vuil; het balkon: plantengroei tussen de voegen, hout van dakoversteek rot en afgebladderd, ruime inkijk op de kamers van de buren. Het buitenschrijnwerk: afgebladderde ramen, enkele beglazing, Het mooie zicht op het meer werd tenietgedaan door een boomgaard. Last but not least: de airco: maakt gigantisch veel kabaal, Ʃn bovendien: haargroei uit de luchtuitstroom... Jawel, haargroei. Wij hebben onmiddellijk conclusie getrokken en zijn terug vertrokken uit dit hotel, die naam onwaardig. Dit hotel moet dringend gesloten worden om een volledige en totale renovatie te krijgen.
Wat betreft het personeel: de korte kennismaking met het receptiepersoneel was hoogst onaangenaam. Vanuit de touroperator (bereikbaar 24/7) kreeg ik de melding dat ik me mocht aanbieden voor een nieuwe kamer bij Marco. Aangekomen aan de receptie bleek de man achter de desk geen Marco te kennen... toen ik me behoorlijk druk begon te maken, tussen enkele andere gasten, was de man plots zelf Marco, en kreeg ik doodleuk de melding dat er geen andere kamer beschikbaar was, tenzij in hetzelfde, afgeleefde blok.
Na heel wat poespas, hebben we besloten dit hotel te verlaten, en terug te keren richting Oostenrijk, waar we in Zell am See alsnog een prachtvakantie beleefd hebben.
Uiteindelijk heb ik nu na 4 maand een volledige terugbetaling gekregen van onze vakantie. Dank aan de touroperator om onze belangen te behartigen. Had het aan het hotel gelegen, dan hadden we 3 nachten annulatievergoeding moeten betalen.
Beste mensen: bezint eer ge begint, en laat dit hotel links liggen. Dit is geen boeking waard!Meer
Minder weergeven