Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 202
Volledig restitueerbaar voor wo 11 okt.
Hotels.com
Priceline
US$ 180
Volledig restitueerbaar voor do 12 okt.
Expedia.comUS$ 202
ZenHotels.com
AlgotelsUS$ 194
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (940)
Beoordelingen filteren
941 resultaten
Waardering van reizigers
398
268
148
65
62
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
398
268
148
65
62
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 941 beoordelingen
Beoordeeld op 14 juli 2020 via mobiele applicatie

Ondanks alle corona regels een goede vakantie gehad. Temperatuur meten voordat je het restaurant binnen gaat. Op verschillend plaatsen is een mondmasker verplicht wat 99% ook deed. Kamers waren proper en iedereen van balie personeel tot poetsvrouwen. Ook een pluim aan het animatie team die toch altijd klaar stonden. Het eten was ruim voldoende maar het was regelmatig aan de koude kant. Met bijna 60jaar op de teller was een bezoek aan het strand een avontuur op zich.

Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Patrick L
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 10 juni 2019

Geweldige hotel, mooi gelegen, diverse zwembaden en een privéstrand aan het meer.
Ruime schone kamers. Mooie goed onderhouden tuinen tussen de gebouwen. Parkeren in een afgesloten garage.
Eten was goed. Veel variatie en vers/fris.
Standaarddranken te krijgen door zelfbediening uit een automaat. Witte wijn was niet een van de lekkerste.
Animatieteam bestaande uit 7 enthousiaste jongelui. Vooral Francesco, Eros en Tiziano waren echte performers. Waren heel de dag in de weer om de gasten te vermaken. Super gedaan.
We komen hier zeker terug.

Kamertip: Complex op verschillende hoogteniveaus daardoor minder geschikt voor mensen met een fysieke beperking.
Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Hans B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 4 juni 2019

Met het hotel op zich is er geen probleem, maar het was boorde vol. Moeilijk een plaats te vinden aan de tafels of aan het zwembad. Het dagelijks buffet was redelijk goed. De hoofdschotel was lekker alle ander producten waren van lage kwaliteit. De wijn die in de all in te bekomen was kon je gewoon niet drinken na een 2de slok zou je het uitgespuugd hebben. We konden zien dat de gasten nieuw waren aan het proeven van de wijn en hun gelaat. Er waren veel gasten die een slavische taal spraken en we hadden het ongeluk dat ze in onze blok woonden. Geen enkel goede nachtrust gehad door hun lawaai, ze namen om 1 uur een bad gedurende meer dan een uur. Neen mijn zien ze daar niet meer.

Kamertip: neem een hoger gelegen kamerblok
Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank André C
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 22 augustus 2018

Locatie : hotel ligt in begin grondgebied Limone , andere kant van waar stad ligt. Wandeling van 2500 stappen brengt je in stadje ( 20 minuten wandelen langs wandelpad naar stadje - heel charmant en pittoresk ! ). Er is op bepaalde momenten wel een gratis shuttlebus naar stad ( voor 6 personen ). Indien er meerdere personen zijn rijdt busje weg en weer om andere gasten ook op te pikken. Vnl op zaterdag druk wegens markt in Malcesine.

Kamers : wij boekten via boeking al in december en kregen een gratis upgrade naar een premium kamer zonder toeslag. 2 grote aparte bedden en 1 kinderbed ( 16 jaar ). Grote badkamer en goede douche , kluisje was aanwezig alsook terras met tafel en 2 stoelen.
Afhankelijk waar je terechtkomt , wij waren in blok 2000 ( dicht bij zwembad en restaurant ) , moet je min of meer trappen doen of klimmen ( wel heel steil , goed voor de conditie :-) , maar niet goed als je slecht te been bent )

Maaltijden ( in all inclusive )
Ontbijt : Veel keuze ( eieren , tomaten , spek , bonen , cornflakes , hesp , kaas , cornflakes , pistolets , yoghurt ,.. alles is aanwezig
Middag : je kan eten aan zwembad of aan strand ( overkant straat ). Altijd 1 soort pasta en frietjes met vlees of vis en groeten ) - wisselend buffet voor 7 dagen , nadien terug idem maaltijd
Avond : altijd 1 pasta die er altijd is samen met 2 pasta's extra die variëren dag per dag ( voor 7 dagen ver ) , ook showcooking van vlees en vis - menu dag ervoor al te consulteren in restaurant
Eten is wel vroeg ( 1 e shift 18u10 tot 19u20 , 2 e shift 19u20 tot 20u30
Alle drank zelf te nemen uit machine ( wijn , bier , water , cola ) , self service dus
Als je wijn wil van kaart moet je extra betalen hiervoor

All inclusive = drank van 10u tot 23u ( water , Italiaanse cola , soda , limonade , koffie , bier )
Echte coca cola , capuccino moet je apart betalen net als cocktails ( vb aperol spritz 4,5 euro , mojito 5,5 euro enz
Wel gratis zijn vb martini ( vermout rood , wit ) , grappa , gin , wodka , amaretto - niet het premium merk ) , whiskey zelf te nemen in bar ( flessen hangen omgedraaid aan muur ) , ijsblokken en citroen altijd voorhanden

Animatie : vond ik niet van hoog niveau ( er is animatie 6 dagen in week van 10u-12u en 15u tot 17u ) , dit begint altijd met zelfde muziekje en dans. Dit kan zijn pingpong, darts , mini golf , watervolley , aquagym..

Er is ook een binnenzwembad waar nooit iemand was , er zijn ook 2 sauna's ( open di tot zo van 15u tot 19u ) , een pooltafel ( 8 euro voor 1 uur )

Excursies : wij deden boottocht Malcesine ( 9 euro heen en terug ) voor de markt , boottocht hele dag ( 9u30 tot 17u30 met stops in sirmione ( 2u ) en bardolino ( 1,5 uur ) , 45 euro per persoon. Je kan ook met auto naar Verona of naar Riva gaan ( in noorden ). Wie wil kan ook naar Venetie ( met eigen auto of met excursie te boeken in hotel ( 80 euro per volwassene )
Genoeg te bezoeken dus

Goede prijs kwaliteit ( wel goed vergelijken tussen verschillende sites )

Kamertip: Kamer vragen in blok 1000 of 2000 ( hoe hoger , hoe meer je moet klimmen )
Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank bart2604
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Gelegen in een prachtige omgeving. Hotel op zich mooi gebouwd (is wel aan vernieuwing toe), veel groen, met privéstrand e.d. Echter helemaal geen 4 sterren waard. Wij waren fel ontgoocheld, zeker na ons verblijf vorig jaar in een 4 sterren hotel in Karinthië. Ondanks de belofte viel de WiFi vaak uit, en als het al werkte, alleen in de buurt van de lobby. Onvoldoende tafels en stoelen s middags aan het zwembad om te lunchen (daarenboven lunchte het personeel/ animators gewoon mee, haastten ze zich als eersten naar het buffet en bezetten daarmee alvast plaatsen die bestemd zouden moeten zijn voor de gasten - op zich geen probleem dat zij mee-aten, ware er voldoende plaats geweest voor de gasten...). Toen we er iets van zeiden, werden we grotendeels genegeerd, hoewel verschillende andere hotelgasten ons daarna aanspraken om te zeggen dat dit ongehoord is. Door gebrek aan materiaal worden gasten ook opgezet tegen elkaar (ik nam een lege stoel in, en werd publiekelijk verweten door een andere gast deze 'ingepikt' te hebben). Probleem ook gemeld aan management maar er wordt geen rekening mee gehouden (80% vd gasten is tevreden, dus...). Op onze vraag werd er wel 200€ van de rekening afgetrokken, ter compensatie (maar daarvoor doe je het uiteraard niet). Bij ons vertrek merkten we wel dat er een aantal tafels en stoelen werden bijgeschoven. Het eten was oké maar niet altijd vers (rauwe wortels altijd uitgedroogd, sla meerdere keren heropgediend m.i.), gebak is voorverpakt en zit vaak nog in de plastieken verpakking, s middags plastieken borden en bestek (4 sterren?), vaak hetzelfde te eten, nooit een pizza gezien op die 10 dagen (tot ontgoocheling van mijn kinderen die voor de eerste keer in Italië waren). We zijn dat dan wel een paar keer gaan eten ergens anders, ook al hadden we een all-in geboekt. Elke dag is het 3x buffet, dus zelfbediening. Mits reservatie de avond ervoor kan je kiezen voor bediening in een ander deel van het resto, maar het eten is hetzelfde als het buffet (het nut ontgaat me dan ook), en daarenboven wordt het afgeraden door het personeel aan de receptie. Een lunchpakket vragen in geval van excursie wordt ook niet erg geapprecieerd door de manager (ik hoorde hem één van zijn personeelsleden de opdracht geven dit zoveel mogelijk te ontraden). Één van de 3 keren werd het me dan ook geweigerd omdat de keuken al dicht was... Het buffet gaat dicht om 20.30u wat voor ons redelijk vroeg was (wellicht omwille van het feit dat er veel gezinnen met kleine kinderen zitten?). Let echter op met kleine kinderen (en dus buggy's etc), mensen die slecht te been zijn, ouderen: alleen in het hotel zelf is er een lift, in de omringende gebouwen veel trappen te doen. Personeel dat kamers poetst en de tuin onderhoudt was vriendelijk en in de weer, aan de receptie vaak veel minder... Ik heb de indruk dat het hotel zijn aantal gasten niet (meer) te baas kan, ondanks de goede wil van een paar enkelingen. Er rust een grote taak op de schouders van het management om het tij te keren.

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank SigridL372
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken