“Beste restaurant waar ik in limone geweest ben”

Buffalo Grill Steakhouse And Pizza
Geclassificeerd als nr. 3 van 43 Restaurants in Limone sul Garda
15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zit naast hotel Rosemarie.

Het eten is hier echt goed. Ik heb geen beter restaurant kunnen ontdekken in limone. De Buffalo salade is groot en rijkelijk gevuld. Absolute topper vond ik de de gnocchi met parmezaanse kaas en walnoten. Onovertroffen.

We waren met een 20 mensen. Geen enkel probleem.

Minnetje is dat ze geen alcoholvrij bier hebben.

Datum van bezoek: oktober 2017

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 2 avonden gegeten bij dit restaurantje. Écht Italiaans en zo smaakt het ook! Veel gerechten op de menukaart en ontzettend vriendelijk personeel. Mocht je op vakantie zijn in Limone sul Garde, ga hier een hapje eten en je zult absoluut geen spijt krijgen!! Het personeel spreekt vloeiend Engels en Duits, maar ook de plaatselijke bevolking weet deze plek te vinden, dat zegt genoeg lijkt me. Een echte aanrader dus!

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, aardige bediening, zonder lang te hoeven wachten. Een aanrader, heerlijke hamburger, welke je zelf bepaald hoeveel gram je eet, 300 gr, ruim voldoende voor een flinke eter. , het record staat op 1400 gram.

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar fijn.
Gezellig, goeie bediening, super lekker, oog voor detail en NIET duur.
Belgisch bier !!! .

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen bij het restaurant aan en de ober gaf aan dat we 5 minuten moesten wachten voor een tafel.

Na tien minuten kregen we een tafel toegewezen, met een prima uitzicht!

Als hoofdgerecht kip en mixed grill genomen! Was goed te doen.
De patatjes waren trouwens heerlijk!!

De service was prima, alhoewel we met bestellen wel moesten roepen om een bestelling te doen.

We namen bij het eten een fles water en een liter witte wijn, was heerlijk!

We gaan zeker nog een keertje terug!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Buffalo Grill Steakhouse And Pizza bekeken, bekeken ook

Limone sul Garda, Province of Brescia

In Buffalo Grill Steakhouse And Pizza geweest? Deel je ervaringen!