“Lekker gegeten, lokale producten geproefd”

Antico Travaglio - Osteria Gelateria
Geclassificeerd als nr. 1 van 45 Restaurants in Monteriggioni
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben voor de zoveelste keer tripadvisor gebruikt om een restaurant te kiezen en we zijn opnieuw niet teleurgesteld geweest. Het is een eenvoudig restaurant qua uitstraling. Al de rest is top. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Er is heel veel keuze en wij hebben een "bordje" toscaanse lekkernijen geproefd. Verschillende soorten salami, hesp en ook peccorino kaas en bruschetta. We hebben dit gedronken met een wijntje van monteriggioni zelf, was heel lekker, op aanraden van de ober. We hebben kip met rozemarijn en aardappel gegeten. Ik ben voor het toscaanse vlees gegaan. Dit was de optie die ik kreeg om geen t-bone van 1000gr te moeten bestellen. Het is dezelfde soort vlees, maar dan in een kleinere portie en beter afgestemd op onze appetizer.
Het is het beste stukje vlees dat ik al gegeten heb.
We hadden helaas geen tijd genoeg om nog een dessert te nemen, maar we zijn toch meer dan voldaan vertrokken.
Zeker en vast een aanrader.

Fabriziodelbruco, Proprietario van Antico Travaglio - Osteria Gelateria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Was für ein Wunder! DANKE ..... wissen, dass wir so Amati sind, macht uns sehr glücklich, ich wünsche Ihnen einen guten Urlaub Italienische Grüße von allen Mitarbeitern mit Sympathie Fabrizio! DANKE TAUSEND

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening. Lekker eten en kennis maken met de locale specialiteiten van toscane ! Aanrader

Fabriziodelbruco, Proprietario van Antico Travaglio - Osteria Gelateria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Thanks molto gentili e carini! GRAZIE MILLE un saluto da tutto lo staff con simpatia Fabrizio

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met prima wijn. Alles klopte. De bediening deed hun best en was attent. Wij gaan hier zeker nog eens eten.

Fabriziodelbruco, Proprietario van Antico Travaglio - Osteria Gelateria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

molto bello GRAZIE MILLE!!!! saremo ad aspettarvi con la solita simpatia e allegria!!! un saluto da tutto lo staff con simpatia Fabrizio Danke!!!!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen als bezweette backpackers aan en zeer vriendelijk ontvangen.
De cooked veal was heerlijk met lekkere notenstrudel, mijn vriend had de pasta met boschampignons en truffel, eveneens heerlijk.
Deze gelegenheid is vooral gekend voor de ijs en desserts, dewelke ook heerlijk waren ( tiramisu en coupe amaretto) maar voor mij zoveel meer: heerlijk eten zonder capsones!!

Fabriziodelbruco, Proprietario van Antico Travaglio - Osteria Gelateria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Mille GRAZIEEEE!!!! thanks..... un piacere grande avervi avuti nostri ospiti!!!!! vi auguro una buona vacanza Italiana saluti da tutto lo staff con simpatia Fabrizio

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, steak Fiorentina, specialiteit van het huis, is een aanrader alsook de tiramisu! Gezellig, super vriendelijk personeel, lekkere wijnen, heerlijke pasta... Het spreekt niet aan van de buitenkant, lijkt gewoon ijssalon maar restaurant bevindt zich achteraan. Ook bij regen supergezellig

Fabriziodelbruco, Proprietario van Antico Travaglio - Osteria Gelateria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018

wonderful congratulations thank you so much! very nice greetings sympathetically Fabrizio

Reizigers die Antico Travaglio - Osteria Gelateria bekeken, bekeken ook

Castellina In Chianti, Province of Siena
Monteriggioni, Province of Siena

In Antico Travaglio - Osteria Gelateria geweest? Deel je ervaringen!