“Taste the difference”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uit eten bij Olive street is net anders dan de meeste plekken in Lindos. Traditioneel eten in een modern jasje gestoken. Dakterras biedt een prachtig uitzicht over de stad en akropolis. Het eten was uitstekend en de bediening ook. Aandachtspunt was de verstopte wc (werd snel opgelost) en de beperkte selectie thee. Dikke 8!

Datum van bezoek: mei 2019

9 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons 1 jarig huwelijk hebben wij hier gegeten. In 1 woord: WAUW. Wij hadden de beste plek met het allermooiste uitzicht. Het eten was perfect!

Datum van bezoek: april 2019
30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een van de betere restaurants in Lindos, mooi opgemaakte bordjes en geweldige ambiance! Goede wijn en prettige vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: oktober 2018
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant met vriendelijk personeel. Erg lekker gegeten. Eén van de betere restaurants van Lindos

Datum van bezoek: oktober 2018
26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier op aanraden van een local gezeten! Was heel erg genieten van het prachtige uitzicht. Heb hier gezeten terwijl de stad van licht naar donker ging precies rond het keerpunt. Je had een prachtig uitzicht over de stad, het kasteel en de zee. Daarnaast was het voedsel echt van top kwaliteit! Als ik ooit weer in Lindos kom ga ik hier zeker weer heen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Olive Street bekeken, bekeken ook

In Olive Street geweest? Deel je ervaringen!