“1 jarig huwelijk”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons 1 jarig huwelijk hebben wij hier gegeten. In 1 woord: WAUW. Wij hadden de beste plek met het allermooiste uitzicht. Het eten was perfect!

Datum van bezoek: april 2019

30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een van de betere restaurants in Lindos, mooi opgemaakte bordjes en geweldige ambiance! Goede wijn en prettige vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: oktober 2018
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant met vriendelijk personeel. Erg lekker gegeten. Eén van de betere restaurants van Lindos

Datum van bezoek: oktober 2018
26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier op aanraden van een local gezeten! Was heel erg genieten van het prachtige uitzicht. Heb hier gezeten terwijl de stad van licht naar donker ging precies rond het keerpunt. Je had een prachtig uitzicht over de stad, het kasteel en de zee. Daarnaast was het voedsel echt van top kwaliteit! Als ik ooit weer in Lindos kom ga ik hier zeker weer heen.

Datum van bezoek: augustus 2018
6 augustus 2018 beoordeeld

We hebben hier een lunchmenu genomen.
De porties waren eerder klein maar de kwaliteit was gastronomisch.
De risotto met sepia-inkt was heerlijk.
Voor 14€ en 17€ hebben we hier het beste gegeten van onze week op Rhodos.
Het is hier 's avonds duur naar Griekse normen.
Ook omdat kreeft en truffels tot de weerkerende ingrediënten behoren.
We hadden vanop het terras ook een mooi uitzicht op het kasteel.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Olive Street bekeken, bekeken ook

In Olive Street geweest? Deel je ervaringen!