“Lekker”

Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Dessert in Lindos
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun lekker even bij komen onder het genot van een drankje, ijsje, gebak. Leuke plaats. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: mei 2019

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de afdaling vanaf de Akropolis zijn we in dit koffiehuis wat gaan drinken en eten. Vriendelijk personeel en genoeg ruimte. De prijzen zijn best hoog maar alle taart is homemade.
We hebben chocolade- en red velvet gehad. Geweldig!

Datum van bezoek: augustus 2018
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dagje Lindos en kwamen dit schattige plekje tegen waar je huisgemaakte gebak en ijs kan eten, maar ook lekker wat ijskoffie (verse bonen) of smooties kan drinken.
Wij hadden een lemon-lime cake, een chocolate fudge cake en een pavlova. Alle 3 overheerlijk!!!
Je proeft dat ze zelf gemaakt zijn en ik denk dat je dit niet veel kan vinden in Lindos.

Wij hebben genoten en vinden dat dit zeker een aanrader is als je even lekker een pauze in wilt lassen.

Datum van bezoek: augustus 2018
19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben Lindos 2x bezocht tijdens onze vakantie en beide keren hebben we ook een lekkere ijskoffie met gebak genuttigd bij Gelo Blu. Erg leuk zaakje, lekkere koffie en heerlijk gebak. Heerlijke plek om even een rustmomentje te nemen in het drukke Lindos

Datum van bezoek: juni 2018
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de beklimming dit gezellig plekje opgezocht. Klein authentiek met zeer vriendelijk personeel. Heel verzorgd
Een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Gelo Blu bekeken, bekeken ook

Lindos, Rhodes-Stad

In Gelo Blu geweest? Deel je ervaringen!