“Idyllische plek aan het strand, mooi uitzicht heerlijk eten”
Beoordeling van Tambakio

Tambakio
Geclassificeerd als nr. 38 van 98 Restaurants in Lindos
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
20 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onderweg tijdens een rondje Rhodos hier vanavond gestopt voor het avondeten. Eerst en rondje gewandeld door Lindos, zeer de moeite waard. Vervolgens afgedaald naar het strand naar dit restaurant. De voorgerechten Mezze en gegrilde Taligani kaas. Gevolgd door gerookte zalm en risotto met zeevruchten. Allemaal even heerlijk klaargemaakt. De bediening is zeer vriendelijk en correct. Een aanrader om te bezoeken en de wandeling de heuvel af en op zeker waard.

Datum van bezoek: mei 2019
Caroline F, Owner van Tambakio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2019

Thank you so much!

22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met prachtige lounge muziek. Overdag heerlijke strandstoelen en hemelbedden. Moeilijk te vinden, dat wel, maar alle moeite waard. Met uitzicht op de 4000 jaar oude akropolis.

Datum van bezoek: oktober 2018
26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In eerste opzicht een prachtige tent, mooie locatie relaxte uitstraling. Echter is de bediening onaardig en niet geintereseert, ze helpen je bij niks en de prijzen zijn niet bepaald "grieks" vond het een slechte ervaring en zal nooit terug komen bij dit drukke "kijk mij eens" strandje.
Ps: van de 3 sausjes die ik bij mijn simpele maaltijd had was alleen de naturel hummus lekker de natte paparika poeder/saus wat over de pitta was gestrooide zag er alleen lekker uit maar deed de smaak niet goed.

Datum van bezoek: augustus 2018
19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en betaalbaar geluncht op een prachtige plek! Je kunt hier volgens mij alleen contant betalen.

Datum van bezoek: juni 2018
25 juli 2017 beoordeeld

Prachtige locatie aan St Pauls Bay. Heel gezellig en weg van alle toeristen-drukte. We zaten vlak aan het water en het was puur genieten. Het eten was origineel en lekker. Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Tambakio bekeken, bekeken ook

In Tambakio geweest? Deel je ervaringen!