“Super intiem en romantisch op het zand”
Beoordeling van Tambakio

Tambakio
Geclassificeerd als nr. 38 van 97 Restaurants in Lindos
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met prachtige lounge muziek. Overdag heerlijke strandstoelen en hemelbedden. Moeilijk te vinden, dat wel, maar alle moeite waard. Met uitzicht op de 4000 jaar oude akropolis.

Datum van bezoek: oktober 2018

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In eerste opzicht een prachtige tent, mooie locatie relaxte uitstraling. Echter is de bediening onaardig en niet geintereseert, ze helpen je bij niks en de prijzen zijn niet bepaald "grieks" vond het een slechte ervaring en zal nooit terug komen bij dit drukke "kijk mij eens" strandje.
Ps: van de 3 sausjes die ik bij mijn simpele maaltijd had was alleen de naturel hummus lekker de natte paparika poeder/saus wat over de pitta was gestrooide zag er alleen lekker uit maar deed de smaak niet goed.

Datum van bezoek: augustus 2018
19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en betaalbaar geluncht op een prachtige plek! Je kunt hier volgens mij alleen contant betalen.

Datum van bezoek: juni 2018
25 juli 2017 beoordeeld

Prachtige locatie aan St Pauls Bay. Heel gezellig en weg van alle toeristen-drukte. We zaten vlak aan het water en het was puur genieten. Het eten was origineel en lekker. Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle leuke bedjes zijn van te voren gereserveerd en de service is niet super bij de bar. Ook wordt het erg druk.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Tambakio bekeken, bekeken ook

In Tambakio geweest? Deel je ervaringen!